حوض شربت

نظرات کاربران و نقد کتاب حوض شربت

خرید و مطالعه
نمره کلی
5 /
4.0
29
الکترونیکی
4.0
نظر شما چیست؟
18 نظر
User avatar
98912****9625

خیلی خوب بود.لذت بردم

۱۴۰۵/۳/۲۲
User avatar
98913****7567

عااااالی

۱۴۰۵/۳/۱۹
User avatar
عارفه سلیمی

بسیار کتاب زیبایی بود . چه مردانی از جان گذشته اند و چه زنانی درد تنهایی را به جان خریده اند و چه فرزندانی بدون پدر و در سخت ترین شرایط زندگی کرده اند تا این انقلاب به دست ما برسد. خدا کند قدردان زحمات و تلاش های آنان باشیم و فردای قیمت شرمنده شان نباشیم.

۱۴۰۵/۳/۷
User avatar
98916****7735

بسیار جذاب و آموزنده بود،تا به حال چنین شخصیتی رو حتی اسمشون رو نشنیده بودم،خدا خیرشون بده که در این راه گام برداشتن و شناخت ما رو بیشتر می کنن...

۱۴۰۵/۳/۲
User avatar
98915****7567

چقدر عجیبه که قبل از این کتاب حتی اسم بعضی از یاران امام رو هم نشنیدیم... درود و رحمت خدا بر این مبارزان خستگی ناپذیر راه حق... خوندنش رو به همممه پیشنهاد میکنم. مخصوصا قلم شیرین و روان نویسنده که راحتی مطالعه رو صدچندان کرده

۱۴۰۵/۲/۲۹
User avatar
نرگس حبیبی مهر

بسیار زیبا نگاهی به زندگی بتول باوقار و همسرش شیخ اسماعیل فردوسی پور یار امام خمینی

۱۴۰۵/۲/۲۸
User avatar
مهناز حدیدچی

خدایا افراد زیادی برای انقلاب اسلامی تلاش‌های بی وقفه داشتند تا این انقلاب بثمر نشسته. خدایا از تو میخوام قدردان این تلاشها باشیم و شکر گذار این نعمت. که کفران نعمت تبعات بدی برای ما دارد. کشتی طوفان زده مجاهدین راه حق روی آرامش و آسایش نمی‌بیند قلم نویسنده رو دوست دارم فعلا هنگ کردم از اینهمه مجاهدت!!! اللهم عجل لولیک الفرج و العافیت و نصر بحق خانم زینب کبری سلام الله علیها

۱۴۰۵/۱/۲۵
User avatar
98911****3383

فوق العاده بود فقط باید بخونیش تا متوجه بشی برای انقلابی که دستمون بعضی ها مخلصانه وبی چشمداشت چه ها که نکشیدن.😭

۱۴۰۴/۴/۲۵
User avatar
فاطمه بانو

خیلی زیبا و خواندنی بود ، حتی منی که فرصت اندک دارم دوست داشتم پشت هم بخوانمش و تمام کنم . متن روان و زیبا نوشته شده بود

۱۴۰۴/۴/۲۱
User avatar
98918****5648

بسیار بسیارعالی از همه لحاظ

۱۴۰۴/۲/۲
User avatar
98915****0264

کتاب قشنگی بود ،هم در مورد زندگی شخصی و صبر و تحمل خانم بتول صحبت میکند و هم در مورد انقلاب اسلامی ایران

۱۴۰۳/۹/۲۷
User avatar
98915****7270

عالیه

۱۴۰۳/۶/۱۷
User avatar
98938****6554

اشکالات نگارشی زیادی دارد، برخی از خاطرات باورپذیرنیست، خواندنش رااتلاف وقت دیدم

۱۴۰۳/۶/۱۴
User avatar
98913****7297

کتاب خوبی بود.یه گوشه ای از زحماتی که برای انقلاب کشیده شده.با خوندن این کتاب‌ها می‌فهمیم چقدر برای انقلاب سختی کشیده شده وخیلی ها آسایش زندگیشون را فدای انقلاب کردند. اگر زنانی مثل بتول نبودند شایدمردانی مثل شیخ اسماعیل هم نمی توانستند به راحتی به تبلیغ بپردازند وانقلاب کنند.

۱۴۰۳/۵/۲۴
User avatar
m m.

قلم نویسنده را خیییلی دوست داشتم.

۱۴۰۳/۵/۲۰
User avatar
فاطمه عزیزخانی

عالی

۱۴۰۳/۴/۲۶
User avatar
سیده ساناز سلوک

با خوندن کتاب با جزئیات بیشتری از مسیر انقلاب آشنا شدم و خیلی دیدم رو باز تر کرد، امیدورام این سبک کتا بها بیشتر چاپ و معرفی بشن

۱۴۰۲/۱۱/۳
User avatar
محدثه اسماعیلی

عالی داستانی واقعی از صبر، صبر زنانی که همپای مردانشان برای انقلاب جنگیدند

۱۴۰۲/۹/۶