کتاب انقلاب عادت های کوچک pdf

10 گام برای تغییر زندگی به‌وسیله عادت‌های کوچک

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 24,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب انقلاب عادت های کوچک

کتاب انقلاب عادت های کوچک اثر دیمون زاهاریادس با ترجمه سمانه احمدزاده توسط انتشارات اندیشه آگاه منتشر شده است. این کتاب از هفت فصل تشکیل شده است. هر یک از این فصل ها بسیار حیاتی و ضروری هستند. خواهید دید که هر یک از آن ها در کمک به ایجاد عادت های خوب و ماندگار، بسیار ضروری هستند.

کتاب انقلاب عادت های کوچک بهترین روش برای ایجاد عادت‌های مثبت و سالم را به شما ارائه می‌دهد و مهم‌تر از همه، به شما نشان می‌دهد که چگونه این عادت‌ها را در وجود خود ماندگار کنید.

همچنین یک استراتژی ده مرحله‌ای اثبات شده برای ایجاد عادت‌های خوب را به شما معرفی می‌کند. این استراتژی برای ایجاد همه انواع رفتارهایی که می‌توانید تصورش را بکنید، کارساز خواهد بود. بهترین قسمت این استراتژی آنجاست که حفظ روتین‌های به‌تازگی شکل گرفته را تقریباً تضمین می‌کند.

درباره نویسنده کتاب انقلاب عادت های کوچک

دیمون زاهاریادس سال‌ها در محیط‌های کاری مختلف به کار کارمندی مشغول بود و علی‌رغم میل خود باید در جلسات غیرضروری، محیط‌های کاری شلوغ و پر از حواس‌پرتی حضور پیدا می‌کرد و مجبور به رعایت فرهنگ سازمانی آن‌ها می‌شد؛ تا اینکه او این کارها را رها کرد و شروع به راه‌اندازی شغل مستقل خود نمود.

او در اوقات فراغت خود، با ارائه کمپین‌های بازاریابی محتوا که توسط کسب‌وکارهای رو به رشد امروزی برای جذب مشتریان استفاده می‌شود، مهارت‌های خود را در زمینه تولید محتوا به نمایش می‌گذارد. دیمون و همسرش در کالیفرنیای جنوبی زندگی می‌کنند. در حال حاضر او در آستانه تولد 50 سالگی خود است.

بخشی از متن کتاب انقلاب عادت های کوچک

استرس زمانی مشکل ساز می شود که برای دوره های طولانی ادامه یابد. استرس بلندمدت به روش های ناخوشایند خود را آشکار می سازد. این نوع استرس بر نحوه برخورد ما با افراد اثر می گذارد. شاید شما هم مانند من وقتی بیش ازحد استرس دارید، تحریک پذیر می شوید. همچنین، استرس عوارض جانبی جسمانی نظیر سردرد، سوزش معده، مشکلات گوارشی و حتی کمردرد دارد. آیا وقتی شرایط در دفتر کار یا خانه آشفته است، دچار احساس درد شده اید؟ باید بدانید که استرس یکی از عوامل احتمالی آن است.

دوره های طولانی مدت استرس بالا همچنین می تواند موجب احساس افسردگی شود، مانعی برای خواب باشد و سیستم ایمنی بدن  را مختل کند. اگر سیستم ایمنی بدنتان به درستی کار نکند، بیشتر مستعد ابتلا به بیماری خواهید بود.

صفحات کتاب :
140
کنگره :
BF۶۳۷‬‬
دیویی :
۱۵۸/۱
کتابشناسی ملی :
8936206
شابک :
978-622-94573-8-2
سال نشر :
1401

کتاب های مشابه انقلاب عادت های کوچک