کتاب اقتصاد مقاومتی و دفاع مقدس pdf

بررسی تجربه حماسه دفاع مقدس و آموزه های آن در اقتصاد مقاومتی

امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 16,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟
دفاع مقدس در عین مواجهه با حقایق تلخ، در عین دست و پنجه نرم کردن با مشکلات و محدودیت ها، در عین امتحان های سخت شب های عملیات، در عین اسارت ها و شکست ها و پیروزی ها، مملو از بارقه هایی است که از حقایقی پنهان برای جهانیان پرده برداشته و هیمنه خدشه ناپذیری گزاره های به ظاهر علمی دانشگاه های نظامی، فنی و علوم انسانی دنیا را فرو ریخته است. این نوع مواجهه با موانع پیش رو، یکی از درس های بزرگی است که از گنجینه دفاع مقدس می آموزیم.
این کتاب در راستای الگوگیری از دفاع مقدس برای اقتصاد مقاومتی، ابتدا با بررسی موانع و محدودیت های داخلی و خارجی در مسیر اداره جنگ تحمیلی، فضای مشکلات اصلی پیش روی فرماندهان، مدیران و رزمندگان اسلام را ترسیم نموده است.
سپس به منظور تبیین چگونگی غلبه بر این موانع، به دو عامل برجسته در شکوفایی ظرفیت های جنگ تحمیلی، یعنی (مشارکت مردمی) و (نوآوری و ابتکارات) پرداخته است.
در ادامه با احصاء مؤلفه های مؤثر بر شکوفایی ظرفیت ها و غلبه بر محدودیت ها و ارزیابی ارکان نظام اقتصاد ایران، سعی شده است تا گام های مؤثر و راهکارهای لازم در جهت شکوفایی اقتصادی و حرکت به سمت عملیاتی نمودن اقتصاد مقاومتی ارائه شود.
صفحات کتاب :
304
کنگره :
‏‫‬‮‭HC473‏‫‭/ح5‮الف‬7 1395
دیویی :
‏‫‬‮‭338/955
کتابشناسی ملی :
4238138
شابک :
978-600-7850-38-1‬‭‬
سال نشر :
1395

کتاب های مشابه اقتصاد مقاومتی و دفاع مقدس