امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 5,900
نظر شما چیست؟
در کتاب "درآمد میلیون دلاری برای همه" راه و روش کشف ایده و فکری که بتواند شما را به درآمد میلیاردی برساند را خواهید آموخت. روش شناسایی استعداها و توانمندی های خودتان و روش به بار نشاندن این استعداد و نشان دادن آن به دیگران و کسب درآمد از این راه را به تدریج و ترتیب خواهید دید و در این مسیر از تجربیات و سخنان افرادی که چنین راه هایی را طی کرده اند آشنا خواهید شد تا بتوانید به مشکلات غلبه کنید و از موانع احتمالی آگاه شوید و برای آن ها برنامه ریزی نمایید.

هر انسانی استعدادهایی دارد که می تواند با شناختن درست آن قدم در راهی بگذارد که هم خودش را به جایگاه مناسب برساند و هم خیر و برکتی به جامعه و دیگران برساند. در عصر اطلاعات و ارتباطات کامپیوتری، رسیدن به ثروت و درآمدهای میلیونی و میلیاردی بسیار آسان تر از گذشته است. هرروز افرادی در گوشه و کنار این جهان پیدا می شوند که با اصولی خیلی ساده در زمانی اندک به درآمدهای نجومی می رسند و نام و آوازه ای در جهان از خود ایجاد می کنند.

نگاهی به میلیاردرهای عرصه اینترنت نشان می دهد که رسیدن به این درآمد و جایگاه، سن و سال و مرز جغرافیایی نمی شناسد و هر کسی با کمی استعداد و استفاده صحیح از اصول مشخص خواهد توانست به حق و حقوق شایسته خود برسد.

اگر اخبار فن آوری و دنیای اینترنت را پی گیری کنید خواهید دید حتی کودکی زیر 10 سال هم در این بازار توانسته برای خود اسم و رسمی به پا کند و به پول برسد، در حالی که شاید هم سن های وی هنوز با اسباب بازی مشغول هستند!
صفحات کتاب :
208
کنگره :
‏‫‬‭HD62/5‏‫‬‭/ک18د4 1390
دیویی :
‏‫‬‭658/11412
کتابشناسی ملی :
2638374
شابک :
978-600-90261-5-9
سال نشر :
1390

کتاب های مشابه درآمد میلیون دلاری