نظر شما چیست؟

کتاب شیوه گرگ نوشته ی جردن بلفورت و ترجمه ی امیرپویا چراغی می باشد و توسط نشر نوین چاپ و منتشر شده است.

معرفی کتاب شیوه گرگ

جردن بلفورت (Jordan Belfort) برای اولین بار رموز سیستم گام به گام فروش خود را در کتاب روش گرگ (Way of the Wolf: Straight Line Selling: Master the Art of Persuasion, Influence, and Success) شرح می دهد، سیستمی که باعث شده تا خود او، مشتریان و همچنین تیم فروشش، به موفقیت و ثروت بسیاری دست پیدا کنند. این روش تا به حال تنها در دوره آموزشی آنلاین او و با هزینه حدود 2000 دلار در اختیار دیگران قرار می گرفت، حالا به کمک این کتاب در دسترس همگان قرار دارد. جردن بلفورت در کتاب حاضر به شما نشان می دهد که هر فردی چطور می تواند به استاد متقاعدسازی و فروش تبدیل شود. شاید اغلب شما دوست داشته باشید سر از کار او دربیاورید و راه دستیابی به موفقیت و ثروت و شیوه جادویی اش در متقاعد کردن و فروش را یاد بگیرید.

بلفورت در تولد 26 سالگی خود، درآمدی بالغ بر 49 میلیون دلار در سال داشت. او خودش در این باره می گوید که از این موضوع ناراحت بود که چرا سه میلیون دلار کمتر در آمد داشته و نتوانسته به درآمد هفته ای یک میلیون دلار (و سالیانه 52 میلیون دلار) برسد. در حال حاضر بلفورت شیوه و روشی را که برای رسیدن به موفقیتش مورد استفاده قرار داده را آشکار کرده است. او به عنوان مشاور برای بیشتر از پنجاه شرکت مختلف کار کرده است و تقریباً برای تمام روزنامه ها و مجلات مهم جهان، از جمله نیویورک تایمز، وال استریت ژورنال، لس آنجلس تایمز، فوربز، بیزنس ویک و رولینگ استون مقاله نوشته است.

برشی از متن کتاب شیوه گرگ

در صحبت خود با طرف مقابل صراحت به خرج دهید و از حاشیه رفتن خودداری کنید. هنگام فروش یا بستن معامله سعی کنید از تکنیک فروش با کاهش تدریجی هم استفاده کنید. مثلا پیشنهاد خود را افزایش و کاهش دهید و در مقابل مزیت های کار را بالا ببرید. با هر مخالفتی که از طرف مقابل روبه رو شدید، باید بداند که پاسختان یکسان است. مثلا اگر مشتری گفت: «باید با حسابدارم صحبت کنم» بگویید: «متوجه منظورتان هستم، ولی اجازه دهید یک سوال از شما بپرسم: آیا این ایده به نظر شما منطقی است؟ آیا دوستش داری»؟ شما با این روش به جای مخالفت مستقیم، او را منحرف کرده اید. در این انحراف هم نظر او را جلب کردید و هم میزان موفقیت تان را افزایش دادید. شما با کمک قدرت کلمات سعی در متقاعدسازی مشتری خود دارید. کلمات قدرت این را دارند تا مکالمات را به مسیر بسیار پر بازدهی هدایت کنند. مشتری باید به این اطمینان برسد که از سوی شما تحت هیچ فشاری قرار نمی گیرد.

شما باید سطح اطمینان احساسی و اطمینان منطقی مشتری را جلب کنید تا از مخالفت های احتمالی او کاسته شود. می توانید بعد از چند مرحله توضیح دادن در مورد محصول، دوباره نظر او را بپرسید. پرسیدن نظر مشتری فقط یک مرتبه کافی نیست، چون ممکن است هر زمانی که شما در حال توضیح دادن باشید، او پاسخ منفی بدهد. اما درگیر کردن او در اظهارنظر از این احتمال جلوگیری خواهد کرد. باید اطلاعات بسیار کافی و خوبی در زمینه های مختلف داشته باشید، چون ممکن است مشتری بخواهد ترفندی به کار بگیرد تا شما را قانع کند که محصولتان نمی تواند نیازش را برطرف کند. اما وقتی شما مورد سوال و جواب مشتری قرار می گیرید، با دادن اطلاعات به روز، ضمن جلب اعتماد، او را شگفت زده هم می کنید.

خرید کتاب شیوه گرگ

نسخه چاپی کتاب شیوه گرگ را می توانید با تخفیف از طریق سایت و یا نرم افزار فراکتاب سفارش داده و خریداری کنید و ار خواندن آن لذت ببرید.

خرید کتاب شیوه گرگ

مشخصات کتاب شیوه گرگ در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر: نوین
نویسنده: جردن بلفورت
مترجم: امیرپویا چراغی
تعداد صفحه: 284
موضوع: مدیریت فروش
قالب: چاپی با تخفیف

 

صفحات کتاب :
284
دیویی :
658/85
شابک :
9786008738800
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه شیوه گرگ