نظر دیگران

نظر شما چیست؟

کتاب صوتی قصر آبی اثر خالق رمان «آن شرلی در گرین گیبلز» عاشقانه‌ای کلاسیک و زیبا با داستانی کاملا متفاوت و دوست‌داشتنی است که نظر مخاطب را از همان ابتدا به خود جلب می‌کند.

معرفی کتاب قصر آبی

در رمان قصر آبی والنسی یک دختر بیست و نه ساله‌ی مجرد است که هیچ عشقی را در زندگی‌اش نداشته و همه او را به چشم یک پیر‌دختر نگاه می‌کنند. او تمام سال‌های زندگی‌اش را در یک خانواده‌ی خشک و مقرراتی همراه با یک مادر غرغرو و خرافاتی و دختر عموی مزخرفش زندگی کرده و هیچ‌گاه از دستورات آن‌ها سرپیچی نکرده است.

یک روز به خاطر حمله‌های قلبی مکررش به دکتر مراجعه کرده و متوجه می‌شود که مبتلا به یک بیماری قلبی خطرناک است و بیشتر از یک سال زنده نخواهد ماند و از آنجا که هرگز معنای واقعی زندگی را نفهمیده و هیچ لذتی را در زندگی‌اش تجربه نکرده، تصمیم می‌گیرد که به زندگی بی‌روح و کسل کننده‌ای که همیشه به او تحمیل شده خاتمه دهد‌ و روزهای باقیمانده‌ی عمرش را آنگونه که دوست دارد زندگی کند و عشقی واقعی را تجربه نماید.

کتاب صوتی قصر آبی

کتاب صوتی قصر آبی به همت سماوا و گویندگی خانم فاطیما بهارمست در فراکتاب منتشر شده است.

بهترین ترجمه کتاب قصر آبی

یکی از بهترین ترجمه‌های این کتاب، ترجمه مریم حاجی علیرضا است که نشر افق آن را منتشر کرده است. در فراکتاب می‌توانید قبل از خرید کتاب برای تقریبا ده دقیقه صوت این کتاب را رایگان در نرم افزار بشنوید و ترجمه و گویندگی آن را ارزیابی کنید.

Pdf کتاب قصر آبی

کتاب قصر آبی pdf در فراکتاب منتشر نشده است. نسخه صوتی و چاپی این کتاب در فراکتاب در دسترس شماست.

برشی از متن کتاب قصر آبی

اتاق به خاطر درزها و سرمایِ آن صبح بارانی در ماه می به شدت سرد شده بود. خانه در طول روز سرد بود. یکی از قانون‌های خانم فردریک این بود که از بیست و پنجم ماه می به بعد دیگر نیازی به روشن کردن هیچ اجاقی در خانه نبود. و غذاها با اجاق نفتی در حیاط پشتی پخته می‌شدند. حتی اگر در ماه می هوا سرد بود و در ماه اکتبر هم یخبندان می‌شد، طبق تقویم، هیچ اجاقی تا بیست و پنجم اکتبر روشن نمی‌شد.

خرید کتاب قصر آبی

خرید کتاب صوتی قصر آبی و نسخه چاپی آن در فراکتاب در دسترس شماست.

مشخصات رمان قصر آبی در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر: افق
نویسنده: ال ام مونتگمری
گوینده: فاطیما بهارمست
تعداد صفحه: 432
موضوع: رمان خارجی
قالب: صوتی و چاپی با تخفیف ویژه

صفحات کتاب :
432
دیویی :
813/52
شابک :
9786003533516
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه قصر آبی