کتاب 12 سال تدریس بیهوده pdf

چگونه بهترین روش یادگیری زبان را یافتم؟

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 5,500
نظر شما چیست؟
130 ایده جذاب برای یادگیری زبان
کتاب "12 سال تدریس بیهوده" برای ایجاد انگیزه و یا بالا بردن روحیه شما نوشته نشده است. فرق این کتاب با بسیاری از کتاب های آموزش زبان در این است که شما در این کتاب یکسری دستورالعمل ها و راهکارهای کاربردی را فرا می گیرید که مسیر فراگیری زبان را از سیر زبان گرفته (هدف گذاری، برنامه ریزی و . .) تا پیاز زبان که تسلط به مهارت های شنیداری، خواندن، گفتاری و . .) است را با تمرین های کاربردی به شما آموزش می دهد.
در این کتاب شما برای یادگیری زبان خود سیستمی طراحی می کنید، که با اجرای روش ها و دستورالعمل ها ی آن به راحتی می توانید مهارت های زبانی خود را در حد بالایی توسعه بدهید و زبان را برای همیشه بخشی از زندگی خود کنید.
درصد بسیاری بالایی از افراد چند زبانه و زبان آموزان موفق به نکاتی بسیار جالبی اشاره داشتند که نکته مشترک موفقیت آن ها در روند یادگیری زبان های خارجی این بوده است که باید یاد بگیریم که چگونه زبان یاد بگیریم، و چطور زبان را بخشی از زندگی خود کنیم و ایده های کتاب برگرفته از نظر این عزیزان است.
با اجرای تک تک روش ها و فنون آموزش زبانی که در این کتاب گفته می شود سرعت یادگیری شما حداقل 3 برابر و از طرفی هزینه های شما حداقل یک پنجم کاهش خواهد یافت.
در این کتاب می آموزید که:
چه زبان و مهارتی نیاز شما در 6 ماه آینده است.
چگونه آموزشگاه زبان خوب پیدا کنیم.
چگونه منابع آموزش زبان متناسب با شغل و نیاز خود پیدا کنیم.
چگونه از زمان های مرده برای یادگیری زبان استفاده کنیم.
چگونه با کمترین هزینه زبان یاد بگیریم.
چگونه مهارت های گفتاری، شنیداری و خواندن را بهبود ببخشیم.
و از همه مهمتر یاد بگیریم چگونه زبان یاد بگیریم و زبان را بخشی از زندگی خود کنیم.
چرا هر زبان آموز موفق و یا موسسات زبان باید حداقل یک کتاب 12 سال تدریس بیهوده داشته باشند؟
چرا داشتن این کتاب به همه زبان آموزان توصیه می شود؟
معمولا بسیاری از زبان آموزان تا به حال متحمل هزینه های بسیاری برای یادگیری زبان های خارجی شده اند. و همیشه تقصیر را بر گردن آموزشگاه و استاد زبان و حتی منابع و کتاب های موجود انداخته اند. و تنها راه چاره را تعویض آموزشگاه و استاد و ... دانسته اند و از این نکته مهم غافل مانده اند که دقیقا یادگیری زبان از لحظه خروج از کلاس اتفاق می افتد. اما به دلیل عدم آگاهی از روش ها و فنون بسیار ساده در مسیر یادگیری زبان های خارجی فرصت یادگیری زبان را برای خود فراهم نکرده اند. این کتاب دقیقا برای شما نوشته شده است تا با در دست داشتن یک دستورالعمل یادگیری زبان های خارجی به نتایج فوق العاده ای در مسیر یادگیری زبان های خارجی برسید.
دو مزیت اصلی این کتاب
1- این کتاب حاصل تجربه 12 سال تدریس و مشاوره در زمینه آموزش و یادگیری زبان انگلیسی است که برنامه ها و رفتارهای آموزشی زبان آموزان موفق را زیر نظر قرار داده ام و با توجه به آن ها دستورالعملی را برای فراگیری زبان های خارجی تدوین کردم.
2- نویسنده ی این کتاب یک مربی، معلم زبان و همچنین سخنران است که از تجارب کاملا شخصی خود در این کتاب گفته است. او براین باور است که این کتاب یک نقشه راه است که هر استاد و زبان آموز با اجرای آن ها حداقل 3 برابر سرعت آموزش و یادگیری خود را افزایش می دهد.
کنگره :
‏‫‭‭PE۱۱۲۸‏‫‭/پ۹۴د۹ ۱۳۹۵
دیویی :
‏‫‭۴۲۸/۲۴
کتابشناسی ملی :
۴۴۷۹۶۲۸‬‬
شابک :
978-600-8534-16-7
سال نشر :
1395
صفحات کتاب :
144

کتاب های مشابه 12 سال تدریس بیهوده