کتاب جادوی اعتماد به نفس pdf

راهنمای علمی و کاربردی برای دستیابی به اعتماد به نفس

امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 9,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟
کتاب جادوی اعتماد به نفس برای افرادی نوشته شده است که می خواهند یک شخصیت پولادین با اعتماد به نفس بالا را برای خودشان بسازند و با سرعت هر چه تمام تر به سمت اهدافشان حرکت کنند.

جادوی اعتماد به نفس به شما کمک می کند تا قهرمان زندگی خود باشید، کنترل کاملی بر زندگی خود داشته و بتوانید زندگی دلخواه خود را خلق کنید.

من محمود کریم زاده هستم نویسنده کتاب جادوی اعتماد به نفس در تمام دوران کودکی ام از کمبود شدید اعتماد به نفس رنج می بردم. خجالتی بودم، از اجتماعات شدیداً گریزان بودم و جرات نداشتم که احساس وجود کنم. مواقعی که مجبور بودم در جمعی حاضر شوم فشار زیادی به من وارد می شد. گه گاهی دچار لکنت می شدم و نمی توانستم که حرف های خودم را به خوبی بیان کنم.
با اینکه خیلی باهوش بودم ولی به خودم و توانایی های خودم باور نداشتم. خودم را دوست نداشتم و همیشه شرایط و افراد را مقصر زندگی خودم می دانستم.

واقعاً دلیلش چی بود؟

بعد از مطالعه و تحقیق زیاد در این زمینه به این نتیجه رسیدم که همه این رفتارها از کمبود یا نبود اعتماد به نفس و عزت نفس من ناشی می شدند.
با تقویت اعتماد به نفس و عزت نفس خودم وارد فصل تازه ای از زندگیم شدم. به زودی تغییرات زیادی را در زندگی خودم ایجاد کردم، چند سمینار و کارگاه آموزشی برگزار کردم؛ دو تا کتاب نوشتم. یکی کتاب الکترونیکی به نام "16 اصل یادگیری سریع و آسان _ چگونه هر مهارتی از قبیل شنا، نواختن یک آلت موسیقی، تایپ ده انگشتی و ... را فقط در 20 ساعت یاد بگیریم." که این کتاب به رایگان در وبسایتم قابل دانلود است و کتاب دیگر به نام "جادوی اعتماد به نفس" که یک دستورالعمل و راهنمای کاملاً علمی و کاربردی برای تقویت اعتماد به نفس است. تجارب شخصی و داستان های واقعی خودم را در آن نوشته ام تا کمک کنم افراد دیگر نیز بتوانند اعتماد به نفس خودشان را تقویت کنند.

من معتقدم که اعتماد به نفس پله اول نردبان موفقیت است و بدون تقویت اعتماد به نفس، تلاش کردن برای هر گونه موفقیتی بی فایده است و دقیقاً مثل راه رفتن روی تردمیل است، یعنی به جایی نمی رسی.

آقای کمبل که یک کارآفرین و سرمایه گذار کانادایی است در مورد کتاب جادوی اعتماد به نفس این چنین می گوید:
اعتماد به نفس تنها فرق بین موفقیت و شکست است. از قدیم گفته اند که اگر شما فکر کنید می توانید و یا فکر کنید نمی توانید، در هر دو حالت حق با شماست. بدون داشتن اعتماد به نفس ما انسان ها هیچوقت قادر نخواهیم بود چیزی را بسازیم و یا اختراع کنیم.

اعتماد به نفس تنها عامل تمام موفقیت های گذشته و آینده من است زیرا بدون داشتن آن من موجودی بی ارزش بودم که زندگی شرایط و موقعیت های دلخواه خودش را به من تحمیل می کرد.

بدون داشتن اعتماد به نفس ما هیچ امیدی نخواهیم داشت که به سمت اهدافمان حرکت کنیم.

اعتماد به نفس تنها دلیلی است که ما قادر به زندگی کردن هستیم و داشتن آن فرصت های بیشماری را به روی ما می گشاید. اگر شما آن را داشته باشید تمام دنیا را در دستان خودتان دارید.

کتاب جادوی اعتماد به نفس نوشته شده به قلم آقای محمود کریم زاده اول به شما کمک می کند تا سنگ بنای اعتماد به نفس خودتان را پی ریزی کنید و سپس کمکتان می کند تا آن را به خوبی تقویت کنید و با عمل به دستورالعمل های آن می توانید همیشه در اوج اعتماد به نفس باشید.

کتاب جادوی اعتماد به نفس پر از داستان های جذابی است که خواندن آن را برای شما آسان و لذت بخش می کند.

تلاش کنید تا نهایت استفاده را از کتاب جادوی اعتماد به نفس ببرید.
شابک :
978-600-383-976-2‬
سال نشر :
1395
صفحات کتاب :
229
کنگره :
BF575‭‬ ‭/‮الف‬6‏‫‬‮‭ک37 1395
دیویی :
158/1
کتابشناسی ملی :
4494155

کتاب های مشابه جادوی اعتماد به نفس