امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 40,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب خاطرات یک مرده شور

در کتاب خاطرات یک مرده شور و کتاب‌هایی که ان‌شاءالله به زودی چاپ خواهد شد، قصد داریم که در مورد شغل‌های شگفت و حساس جامعه از جمله پلیس، آتش‌نشانی، اورژانس، زندان‌بان، مرده‌شور و...) کتاب‌هایی را به زیور طبع، آراسته نماییم؛ چرا که هم کنجکاوی مخاطب و خواننده راجع به این مشاغل زیاد است و هم تقدیر و تشکری از این اقشار زحمت‌کش جامعه باشد. معمولاً شنیدن یا خواندن خاطرات یک آتش‌نشان یا یک مامور پلیس در جمع فامیل و خانواده یا آشنایان برای ما جالب و شنیدنی است. ما قصد داریم با جمع‌آوری گلچین مصاحبه‌ها و خاطرات این عزیزان، چند جلد کتاب در قالب شغل‌های شگفت و عجیب جامعه بنویسیم

مشاغلی از قبیل:

-‌ خاطرات یک مرده‌شور

-‌ درد دل‌های یک آتش‌نشان

-‌ خاطرات یک عاقد از 30 سال خطبه عقد خواندن و توصیه‌های وی به جوانان

-‌ ماموریت‌های یک پلیس مواد مخدر...

در جلد اول کتاب شغل‌های شگفت، به جمع‌آ‌وری خاطرات غسال‌ها (مرده‌شورها) پرداخته‌ایم. کتاب خاطرات یک مرده‌شور، گلچین مصاحبه با غسال‌های بهشت زهرا و غسال‌های شهرهای دیگر ایران است.

از نظر جذابیت و زیبایی متن و محتوای کتاب می‌توانیم ادعا کنیم که اگر شما فقط یک صفحه از کتاب را بخوانید، و پس از آن، چنانچه کسی از شما بپرسد که قصد ادامه یا ترک مطالعه این کتاب را دارید، قطعا گزینه اول را انتخاب خواهید کرد!

در چاپ بعدی کتاب حاضر، احادیث و آیاتی از قران کریم و منابع اسلامی در مورد عالم پس از مرگ، تفاوت مرگ انسان‌های مومن و کافر، عالم قبر و عالم برزخ و قیامت، که هم‌اکنون در حال جمع‌‌آوری و تدوین است به آخر کتاب، اضافه خواهد شد.

لازم به ذکر است که کلیه اظهار نظرها و نقل‌قول‌هایی که در متن کتاب ذکر شده، صرفاً اعتقادات و نظرات غسال‌ها و اظهار نظرات شخصی آنهاست و توسط نگارنده تایید و یا رد نمی‌شود و ما صرفاً به رسم امانت‌داری عیناً آنها را در متن کتاب آورده‌ایم. همچنین این مصاحبه‌ها در زمان‌ها و مکان‌های متفاوتی جمع‌آوری و تدوین شده است.

در آخر، این مژده را به خوانندگان می‌دهیم که جلد دوم کتاب شغل‌های عجیب، با مضمون داستان‌های جنایی در حال آماده‌سازی برای چاپ است. داستان‌های جنایی، عجیب‌ترین خاطرات و مصاحبه‌ها با کارآگاهان پلیس از بدترین قتل‌ها و سرقت‌هایی است که در طول خدمت با آن مواجه شده‌اند و انشالله پس از تکمیل مراحل چاپ، به بازار نشر ارائه و عرضه خواهد شد.

کتابشناسی ملی :
8974792
شابک :
9786223102455
سال نشر :
1401
صفحات کتاب :
184
کنگره :
GT۳۲۷۴
دیویی :
۳۹۳/۰۹۵۵

کتاب های مشابه خاطرات یک مرده شور