کتاب تبرید و اصول نقشه کشی تبرید pdf

برای دانشجویان و مهندسین مکانیک

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 5,000
نظر شما چیست؟
یکی از مسائل مهم روز صنعت تاسیسات صنعتی دسترسی آسان و مطمئن به موارد اجرایی تاسیسات می باشد، کتاب حاضر با عنوان " تبرید و اصول نقشه کشی تبرید " در برگیرنده مطالبی است که مهندسان تاسیسات در فعالیت های روزمره ی خود با آن سرو کار دارند. این کتاب به بررسی مسائل فنی نقشه کشی تبرید در سیستم های تبرید پرداخته و مهندسان را با انواع سیستم های تبرید صنعتی آشنا می کند.

کتاب موجود بطور کلی شامل اجزای اصلی سیستم تبرید، انواع کمپرسور ها، اواپراتور ها، کندانسور ها، انواع برج خنک کن ها، چیلر ها، اجزای جانبی مدارهای مکانیکی و الکتریکی یخچال ها، فریزرها، آب سرد کن ها، سردخانه ها و آشنایی با مفاهیم اساسی تبرید، نقشه های سیستم های تبرید و نحوه کارکرد دستگاه ها و سیستم های تبرید می باشد که امید است برای استفاده تکنسین های سیستم های تبرید و دانشجویان مکانیک و تاسیسات مفید واقع گردد.

همان گونه که متخصصان و دست اندرکاران تاسیسات آگاهی دارند در رابطه با آموزش صنعت تاسیسات تبرید در ایران زحمات فراوانی جهت بسط و گسترش آن به انجام رسیده است ولی به نظر این حقیر هنوز کافی نمی باشد و بایستی در این زمینه تلاش بیشتری صورت گیرد تا این صنعت نیز همگام با پیشرفت سایرعلوم، در ایران نیز به روز شود.

تالیف و گردآوری این کتاب را مرهون لطف بیکران خداوند بخشنده مهربان می دانیم و این کتاب را به خاطر تمامی محبت ها، زحمات و تلاش های بیکران مهندسان مکانیک در عرصه علم و دانش و دغدغه در پیشبرد این علم، تقدیم همه ی این عزیزان می نماییم.
صفحات کتاب :
118
کنگره :
‏‫‬‭TP۴۹۲‏‫‭/‮الف‬۷۷ت۲ ۱۳۹۲
دیویی :
‏‫‬‭۶۲۱/۵۶
کتابشناسی ملی :
۳۱۹۵۲۱۳
شابک :
978-964-151-747-4
سال نشر :
1392

کتاب های مشابه تبرید و اصول نقشه کشی تبرید