کتاب باکلاس شو۲ pdf

(50+١١١) اتیکت بسیار کاربردی در سفر- سفرهای داخلی و سفرهای خارجی–سفرهای زمینی، هوایی و دریایی

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 45,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب باکلاس شو۲

کتاب باکلاس شو ۲ اثر یسری اجاقی توسط انتشارات مانیان منتشر شده است. در این اثر به اتیکت و آداب معاشرت پیرامون سفر، سفرهای داخلی و سفرهای خارجی، سفرهای زمینی، دریایی و هوایی پرداخته شده است.

کلیه نکات و تکنیک های آداب معاشرتِ قید شده در کتاب باکلاس شو۲ در کل جهان مشترک بوده و برگرفته از کتاب های مرجع و هماهنگ با آداب ایران و کل جهان می‌باشند.

در کتاب «باکلاس شو۲» (۵۰۳ تکنیک و آداب معاشرت..)؛ به اتیکت و آداب معاشرت پیرامون هفده موضوع مختلف همچون محل کار جلسات مصاحبه, ملاقات همکاران در رستوران, فضای مجازی و مباحثی از این قبیل پرداخته شده است.

بخشی از متن کتاب باکلاس شو۲

طرفداران تحصیلات عالی و مطلعات جانبی هستم اما سفر را به‌عنون یکی از راه های آموزش, لازم می دانم.مثالی دیگر می‌زنیم: سفر چه به تنهایی باشد، چه با خانوده و یا دوستان, در ارتباط با دیگران باید انعطاف و گذشت داشته باشیم. این «باید» را ما انتخاب نمی‌کنیم بلکه زندگی می‌کنیم. یکی از بزرگ‌ترین درس‌های زندگی انعطاف و گذشت در سختی‌ها و در کنار انسان‌های دیگر با فرهنگ‌ها و شخصیت‌های متفاوت است.

خالی از لطف نیست که اشاره کنیم پس از سفر و بازگشت به منزل با کوله‌باری از تجربه و انرژی مثبت قدر و ارزش وسایل تجهیزات و حتی خانواده را بهتر می‌دانیم.

کنگره :
‫‬‮‭BJ۱۸۵۳
دیویی :
‏‫‬‮‭۳۹۵
کتابشناسی ملی :
۸۹۳۱۳۴۰
شابک :
978-622-310-196-0
سال نشر :
1401
صفحات کتاب :
109

کتاب های مشابه باکلاس شو۲