امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 5,000
نظر شما چیست؟
کتاب با خالق هستی اثر جی پی واسوانی بدون در نظر گرفتن دین و مذهب خاصی، اصول و روش های جامع و درستی را برای برقراری ارتباط با خدا و جهان هستی به ما معرفی می کند. قوانینی که دانستن و عمل کردن به آن ها به ما کمک می کند که زندگی بهتر و زیباتری داشته باشیم.

اعتقاد عموم بر این است که با کنار گذاشتن دیگران می توانیم پیشرفت کنیم، اما قانون الهی می گوید: دستی را بگیر تا دستت را بگیرند. آرامش از دست رفته و تشویش های ذهنی ایجاد شده در زندگی روزمره ما تنها از طریق ارتباط با خدای بزرگ و خالق هستی امکان پذیر است.

انسانی که تمام وجودش عشق و محبت به تمام ذرات هستی است، جز عشق و محبت نمی بیند و چیزی غیر از آن دریافت نخواهد کرد. این طرز فکر انسان است که باعث می شود او تصمیم بگیرد که چطور با وقایع زندگیش روبرو شود. طبق قانون کارما به هر چه بیاندیشید همان را دریافت خواهید کرد، پس اگر می خواهید جهان و زندگی تان را تغییر دهید، می بایست ابتدا خود و طرز فکرتان را تغییر دهید و بهترین راه برای رسیدن به این تحول بزرگ، ارتباط با خالق هستی است.

دادا جی. پی. واسوانی (J. P Vaswani) در دوم ماه اوت سال ۱۹۱۸در حیدرآباد هندوستان زاده شد. او تحصیلات عالی خود را در کالج سند کراچی با موفقیت چشم گیری گذراند و از آن پس در مسیر زندگی به پیروی از استاد معنوی خود، سادو تی. آل. واسوانی که عمویش نیز بود دل گماشت. جی. پی. واسوانی شیوه زندگی خود را بر اساس کتاب ها، موعظه های قدیسین و منش سادو واسوانی بنا نهاد. او از آموزگاران بلندپایه معنوی هندو در مرکز سادو واسوانی در هندوستان است، که شعبات گوناگونی در شهرهای هندوستان و کشورهای مختلف جهان دارد.

از دادا واسوانی تاکنون سی عنوان کتاب به زبان انگلیسی منتشر شده است که از جمله آن می توان "جهنم تا بهشت" و "ملاقات با خدا" را نام برد. عناوین کتاب های منتشره او به زبان مادری اش (سندی) نیز بیش از این تعداد است. کتاب های "نیکی های شما به سوی شما باز می گردند" و "راه ابیاسا" او برای اولین بار در ایالات متحده آمریکا انتشار یافتند.

واسوانی نه تنها انسان ها را بلکه پرندگان و حیوانات و همه آفریننده های پروردگار را شایسته مهرورزی می دانست، چرا که آفرینش را از یک خانواده به شمار می آورد. او در کتاب با خالق هستی (Steps to Happiness‬)، درباره نقش معنویت و دعا در زندگی انسان، علل رنج و سختی ها و غلبه بر مشکلات و روش های مراقبه و نجوا با خداوند صحبت می کند.
صفحات کتاب :
112
کنگره :
‏‫‬‭‬‮‭BL624‏‫‬‭‭/و2ب‌2 1378
دیویی :
‭294/544
کتابشناسی ملی :
‭م‌77-10626
شابک :
964-6516-10-6
سال نشر :
1378

کتاب های مشابه با خالق هستی