کتاب چرا ثروتمندان ثروتمندتر می شوند؟ pdf

کتابی برای کشف قدرت واقعی آموزش های مالی در کسب ثروت

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 40,000
نظر شما چیست؟
این کتاب پر است از داستان های بسیار جالب و جذاب که از زبان رابرت خواهیم شنید. او با شیوۀ تعریف کردن داستان ها و نتیجه گیری از آن ها معجزه می کند. در واقع با این داستان ها او قصد دارد که آموزش های مالی را به زبان ساده برای ما بیان کند و نشان دهد که موفقیت در میان همین اتفاقات روزمرۀ ما پنهان است و باید بدون اتلاف وقت آن ها را دریابیم.

داستان های او فقط و فقط دربارۀ موفقیت ها نیستند، بلکه نشانگر رویارویی با شکست های سنگین و دشوار در شرایط بسیار بحرانی هستند. تنها عاملی که در این داستان ها نظریات خوانندگان را جلب خواهد کرد میزان پشتکار و تلاش افراد مختلف در جهت رسیدن به موفقیت ها هستند.

جدا از داستان ها، رابرت و کیم در جای جای کتاب برایمان توضیح داده اند که هرکدام در هر شرایطی از زندگی خود چه می خواسته اند و چه توقعاتی را به دستاورد خود تبدیل نمودند. آن ها در داستان زندگی خود توضیح دادند که چطور شرایط بحرانی آن ها را شگفت زده کرد و آن ها در مقابل چه عکس العملی از خود نشان داده اند که آسیب ها را جبران و خنثی نمایند.

چون هردوی آن ها از اینکه کارمند باشند و چند صباحی کار کنند و بازنشسته شوند متنفر بودند، پلی برای موفقیت های خود ساختند. همین پل باعث شد که آن ها از یک کارمند به یک صاحب تجارت بزرگ و موفق تبدیل شوند. آن ها هر دو ایده های بسیار جالبی در سر داشتند. حتی سال ها پیش دیدیم که آقای رابرت برای هدیه سالگرد ازدواج و یا شاید تولد خانم کیم به جای خرید یک انگشتر الماس نشان، او را در یک دورۀ حسابداری و حسابرسی پیشرفته ثبت نام کردند.

رابرت معتقد بود که با این کار می تواند افکار و اندیشه های خانم کیم را به سمت موفقیت ها سوق دهد. آیا اگر شما به جای خانم کیم بودید چنین هدیه ای را می پذیرفتید و با علاقه و اشتیاق بی مثال در جلسات شرکت می کردید؟؟؟
صفحات کتاب :
396
کنگره :
‏‫‬‮‭HG۱۷۹‏‫‬‮‭/ک۹چ۴ ۱۳۹۶
دیویی :
‭۳۳۲/۰۲۴
کتابشناسی ملی :
۴۹۳۳۰۵۰
شابک :
‏‫‬‮‭978-600-6235-95-0
سال نشر :
1396

کتاب های مشابه چرا ثروتمندان ثروتمندتر می شوند؟