امتیاز
5 / 4.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 3,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟
در کتاب ۲۱ راز میلیونر خود ساخته، برایان تریسی (Brain tracy) می خواهد چیزی را به شما یاد بدهد که می تواند زندگی شما را تغییر دهد. این ایده ها، بینش ها و استراتژی ها، سکوی پرتابی برای موفقیت مالی میلیون ها مرد و زن از تمامی قشرهای جامعه بوده است.

اصول گفته شده در کتاب ۲۱ راز میلیونر خود ساخته ساده و موثر بوده و به کارگیری آن ها به نسبت آسان است. هر یک از آن ها بر اساس تحقیقات وسیع و مصاحبه هایی با هزاران میلیونر خودساخته نوشته شده است. این اصول آزمایش شده و دوباره و دوباره درستی آن ها به اثبات رسیده است. اگر شما نیز آن ها را بدانید و در زندگی خودتان به کار بگیرید در مورد شما نیز موثر خواهد بود.

ما در بهترین دوره در کل تاریخ بشریت زندگی می کنیم. افراد بیشتر و بیشتری امروزه ثروتمند می شوند. این ها کسانی بودند که از صفر شروع کردند. امروزه بیش از ۵ میلیون میلیونر در آمریکا وجود دارند که اکثر آن ها خود ساخته هستند و این تعداد ١۵ الی ۲۰ درصد افزایش می یابد. ما حتی میلیونرهای خودساخته ای داریم که بیش از ١۰۰ میلیون ارزش مالی دارند و بیش از ۲۰۰ میلیاردر داریم. ما، هرگز این مدل سریع خلق ثروت را در کل تاریخ بشریت شاهد نبوده ایم.

جملات برگزیده کتاب ۲۱ راز میلیونر خود ساخته:

- افراد موفق بیشتر مواقع درباره اهدافشان فکر می کنند.
- اولین بخش یکپارچگی وجود این است که با خودتان در همه موارد صادق باشد.
- افراد موفق افرادی مصمم هستند و بیش از افراد عادی و معمولی، روش های مختلف را امتحان می کنند.
- قانون پیچیدگی انسجام می گوید فردی که می تواند بیشترین مقدار اطلاعات را تلفیق کرده و استفاده کند، خیلی زود به رأس حیطه کاریش ارتقا پیدا می کند.
- وقتی که شما مشغول انجام دادن کاری هستید که عاشق آن هستید، به نظر می رسد یک سیر دائمی هیجان، انرژی و ایده ها، برای انجام کار دارید. در این صورت کار را بهتر انجام می دهید.
صفحات کتاب :
78
کنگره :
HF5386‬‭/ت4ب9 1394‬
دیویی :
332/02401‬
کتابشناسی ملی :
3979725
شابک :
‬‭‭978-600-5996-38-8‬
سال نشر :
1394

کتاب های مشابه 21 راز میلیونرهای خود ساخته