کتاب آموزش کاربردی ابزارهای ADO.NET pdf

در زبان #C با رویکرد پروژه محور

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 3,000
نظر شما چیست؟
در کتاب "آموزش کاربردی ابزارهای ADO.NET در زبان #C با رویکرد پروژه محور" مطالب به صورتی بیان شده است که با اندکی دانش درباره #C، خواننده بتواند بعد از خواندن کتاب یک پروژه کاربردی بنویسد.

در کتاب آموزش کاربردی ابزارهای ADO.NET در زبان #C با رویکرد پروژه محور، سعی شده است که به توضیحات حاشیه ای و نامربوط پرداخته نشود و اصل مطلب با بیانی ساده بیان شود. اگر اندکی با برنامه نویسی #C آشنایی داشته باشید به سرعت می توانید پیش روید و در پایان کتاب، پروژه های برنامه نویسی پایگاه داده ای را بنویسید.

در فصل اول این کتاب مروری بر ایجاد بانک اطلاعاتی در SQL Server مانند ایجاد جداول و ارتباط بین آن ها شده است. در ادامه همین فصل دستورات پرس و جوی زبان SQL مانند درج، حذف، انتخاب و ویرایش بیان شده اند.

در فصل دوم محیط برنامه نویسی ویژوال استودیو و چگونگی راه اندازی یک پروژه و همچنین کنترل هایی (در جعبه ابزار قرار دارند) که در یک پروژه استفاده می-شوند، آموزش داده می شود. در این فصل سعی شده است خصوصیات و رویدادهای مهم کنترل ها شرح داده شوند.

در فصل سوم نحوه اضافه کردن کلاس به پروژه، انواع داده ای در #C و چگونگی تعریف متغیر آموزش داده می شود. در ادامه این فصل تعریف تابع، انواع سطح دسترسی در توابع، نحوه ایجاد شی از کلاس، استثنا و کنترل استثنا و همچنین نحوه فراخوانی تابع بیان می شود. در این فصل تمام مطالب گفته شده همراه با ذکر مثال و زبانی ساده شرح داده شده اند.

در فصل چهارم مفهوم ADO. NET همچنین کلاس ها و فضای نام های مورد نیاز برای ارتباط با بانک اطلاعاتی با زبانی ساده آموزش داده می شوند. در این فصل مراحل ساخت برنامه برای درج، حذف، بهنگام سازی و نمایش اطلاعات، روی جدولی برای مشترکین تلفن، آموزش داده می شود. در این فصل نحوه فراخوانی توابع نوشته شده در کلاس، با استفاده از اشیا روی فرم آموزش داده می شود.

در فصل پنجم یک پروژه فروشگاه، به صورت گام به گام و با بیانی ساده و با شرح جزییات بیان می شود. از آنجایی که این کتاب از سبک برنامه نویسی شی گرا برای انجام برنامه های خود بهره برده است لذا برای هر عملی از توابعی که در کلاس تعریف شده اند، استفاده می شود، بنابراین شما می توانید با کپی کردن کدها و انجام تغییرات لازم و اندک به هدف خود در ساخت پروژه جدید برسید.
صفحات کتاب :
150
کنگره :
QA76/9‭‬‭‬ ‭/پ2‏‫‬‭‮الف‬5 1396
دیویی :
005/117
کتابشناسی ملی :
4617502
شابک :
978-600-459-028-0‬
سال نشر :
1396

کتاب های مشابه آموزش کاربردی ابزارهای ADO.NET