امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 10,000
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,000
نظر شما چیست؟

کتاب پدر پولدر پدر بی پول نوشته رابرت کیوساکی است که توسط انتشارات طاهریان به چاپ رسیده است.

خلاصه کتاب پدر پولدار پدر بی پول pdf

یکی از مباحثی که شاید کمتر درباره‌اش دانشی داشته باشیم پول و ثروت است. ولی واقعا از کجا می‌توانیم در این رابطه چیزی بیاموزیم؟ آیا مدرسه این امکان را فراهم می‌کند؟
پدر پولدار پدر بی پول داستان زندگی یک فرد ثروتمند است که قرار است ما را با مسیری که برای ثروتمند شدن طی کرده آَشنا کند. پدر واقعی خودش یک کارمند بوده که تمام عمرش را صرف قسط و وام و بدهی کرده و در نهایت هم علاوه بر حقوق بازنشستگی یک خانه و ماشین هم برایش مانده است. اما پدر پولدارش طور دیگری زندگی کرده و نظرش درباره پول چیز دیگری است. پدر پولدارش عقیده داشته که پول باید برای او کار کند، نه او برای پول و همین نقطه آغاز ثروت آفرینی اوست.
رابرت کیوساکی در این کتاب به شما یاد می‌دهد که ثروتمندان و افراد طبقه متوسط چه تفاوتی با هم دارند. چرا آن‌ها خانه‌ها و ماشین‌های لوکس دارند ولی شما نه؟ آیا کار ویژه‌ای انجام می‌دهند؟ این کتاب به این دست پرسش‌ها پاسخ می‌دهد.
در واقع می‌توان گفت کتاب پدر پولدار پدر بی پول یکی از بهترین کتاب‌ها در زمینه سواد مالی است. یک کتاب مفصل که به شما یاد می‌دهد فرق بین دارایی و بدهی چیست. چه کار کنید که پول برای شما کار کند نه شما برای پول.

در بخشی از کتاب می‌خوانیم:

یادم می‌آد تو مدرسه داستان رابین هود و افراد خوشحالش رو برامون گفتن. معلمم فکر می‌کرد داستان جالبی از یه قهرمان رومانتیکه که از پول‌دارها می‌دزده و به فقرا می‌ده. پدر پول‌دارم به رابین هود به عنوان قهرمان نگاه نمی‌کرد. اون می‌گفت رابین هود یه کلاهبرداره.

شاید رابین هود خیلی وقته که رفته، اما طرف‌دارها و پیروانش زنده‌ان. هنوز می‌شنوم که بعضی‌ها می‌گن: «چرا پول‌دارها بهاش رو نمی‌دن؟» یا «پول‌دارها باید مالیات بیشتری بِدن و اون رو بِدن به فقرا.» این همون افسانۀ رابین هود، یا از پول‌دارها گرفتن و به فقرا دادنه. دلیلی که افراد متوسط مالیات سنگینی براشون می‌افته، به خاطر نظریۀ رابین هوده. واقعیت اینه که پول‌دارها مالیات به گردنشون نمی‌افته، بلکه افراد متوسط، خصوصاً افراد متوسط تحصیل کرده و با درآمد بالا برای فقرا مالیات می‌پردازن.

باز برای فهم دقیق و کامل اینکه چطور این‌طور می‌شه، باید نگاهی به تاریخ مالیات بندازیم. گرچه پدر تحصیل‌کرده‌ام، کارشناس تاریخ بود، پدر پول‌دارم به عنوان کارشناس تاریخ، مالیات خودش رو به‌ روز کرده بود.

اون برای من و مایک این قضیه رو از اصل توضیح داد که توی انگلستان و آمریکا مالیاتی وجود نداشت. فقط بعضی اوقات، برای جنگ مالیات موقت وضع می‌شد. پادشاه یا رئیس‌جمهور سخنرانی می‌کرد و از مردم می‌خواست که پول‌هاشون رو روی هم بذارن. تو بریتانیا برای جنگ علیه ناپلئون توی سال‌های 1799 تا 1816 مالیات وضع شد، و تو آمریکا برای جنگ داخلی از سال 1861 تا 1865 از مردم مالیات می‌گرفتن.
بیوگرافی رابرت کیوساکی
رابرت کیوساکی در هاوایی به دنیا آمد و در همان‌جا بزرگ شد. او چهارمین نسل از یک خانواده‌ی دورگه ژاپنی–آمریکایی است. خانواده‌اش ترکیبی از مدرسان ممتاز و برجسته بودند. پدرش رئیس آموزش و پرورش ایالت هاوایی بود. رابرت پس از پایان دوره دبیرستان، در نیویورک به ادامه تحصیل پرداخت و پس از به پایان رساندن دانشگاه، به ارتش پیوست و بعد از جدا شدن از ارتش تصمیم گرفت کسب و کار خودش را راه اندازی کند. اولین کار او فروش دستگاه زیراکس بود سپس یک تولیدی در زمینه کیف پول مردانه تاسیس کرد که ورشکسته شد. بعد از آن او مسیرش را تغییر داد و به تولید لباس روی آورد که این بار با سود فراوانی همراه شد. اما در نهایت او این شرکت را نیز منحل کرد و وارد کار املاک شد.
در حال حاضر او صاحب بیش از 1000 واحد آپارتمان است که به گفته خودش جریان نقد ماهیانه این املاک برای او چیزی در حدود 1  میلیون دلار است. رابرت کیوساکی در سال  1994 ازدواج کرد همسر او کیم کیوساکی است که به رابرت در نوشتن کتاب‌هایش کمک می‌کند.

متن کامل کتاب پدر پولدار پدر بی پول

برای دسترسی به متن کامل کتاب پدر پولدار پدر بی پول شما می‌توانید نسخه الکترونیکی این اثر را از وب سایت فراکتاب تهیه کنید و با نصب اپلیکیشن فراکتاب به مطالعه آن بپردازید.

کتاب کامل پدر پولدار پدر فقیر رایگان pdf

کتاب پدر پولدار پدر بی پول به  صورت رایگان در فراکتاب وجود ندارد. این کتاب با نویسندگی رابرت کیوساکی توسط ناشران مختلفی به چاپ رسیده است؛ که هیچ کدام از آن‌ها اجازه دانلود و دریافت آن‌ها به صورت رایگان را نداده اند و در حال حاضر این عنوان به صورت قانونی در بازار کتاب در حال عرضه است؛ و هر گونه دانلود و دریافت آن به صورت رایگان به دلیل عدم رعایت حق کپی رایت غیرقانونی است و به لحاظ شرعی نیز مجاز نیست.

خرید کتاب پدر پولدار پدر بی پول با تخفیف

در فراکتاب اولین خردیدتان را با کد تخفیف faraketab انجام دهید. برای کتاب‌های الکترونیک و چاپی تخفیفی مناسب را دریافت خواهید کرد.

دانلود رایگان کتاب صوتی پدر پولدار پدر بی پول pdf

در حال حاضر نسخه موجود در وب‌سایت فراکتاب نسخه الکترونیکی است که با نصب اپلیکیشن می‌توانید از آن استفاده کنید و دیگر فرمت‌ها مثل نسخه صوتی و پی دی اف در حال حاضر موجود نیست. ضمن این‌که گفته شد که تنها نسخه‌های قانونی و با رعایت حق کپی رایت در این مجموعه موجود است و امکانی برای دانلود رایگان فراهم نیست.

قیمت کتاب پدر پولدار پدر بی پول

نسخه صوتی و الکترونیک این کتاب را در فراکتاب با حداقل 50 درصد قیمت کمتر از نسخه چاپی از فراکتاب دریافت کنید.

دانلود کتاب پدر پولدار پدر بی پول

نسخه الکترونیک و صوتی این کتاب را در نرم افزار فراکتاب دانلود نمایید.

کتاب پدر پولدار پدر بی پول مشخصات کتاب پدر پولدار پدر بی پول در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر: نشر پر
نویسنده: رابرت کیوساکی
گوینده: مهرناز صائمی
تعداد صفحه: 232
موضوع: موفقیت و برنامه ریزی مالی
قالب: pdf و صوتی

صفحات کتاب :
232
کنگره :
HG179‏‫‭‏‫‬‭/ک9ن6 1396
دیویی :
332/024
کتابشناسی ملی :
5042099
شابک :
978-600-8137-79-5
سال نشر :
1396

کتاب های مشابه پدر پولدار، پدر بی پول