امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 13,000
نظر شما چیست؟
کتاب حلقه ازدواج از سری عملیات های خارق العاده آرسن لوپن می باشد. آرسن لوپن شخصیتی داستانی است که اولین بار در مجموعه رمان های پلیسی - جنایی نوشته شده توسط موریس لبلان، نویسنده فرانسوی به وجود آمد و آن چنان مورد استقبال قرار گرفت که بعدها بر پایه ی این شخصیت تعداد بسیاری داستان، فیلم و مجموعه تلویزیونی ساخته شد.

شخصیت آرسن لوپن برای نخستین بار در یک مجموعه از داستان های کوتاه دنباله دار که در مجله Je Sais Tout، منتشر می گردید، معرفی شد. انتشار این مجموعه داستان های کوتاه از شماره ششم این نشریه که در تاریخ ۱۵ ژوئیه سال ۱۹۰۵ منتشر شد، آغاز گردید.

این شخصیت در اصل داستان ها آرسن لوپین نامیده می شد، اما زمانی که یک سیاستمدار محلی به همین نام، نسبت به تشابه اسمی شخصیت این سارق حرفه ای با نام خودش، اعتراض کرد و در نتیجه مدیران این نشریه ناگزیر به تغییر نام این شخصیت گردیدند.

در بخشی از کتاب حلقه ازدواج (The Wedding Ring) می خوانیم:

مادر کنت در آن طرف جنگل ونسان به سر می برد. چنانچه فرض کنیم که شوهر شما موفق به یافتن اتومبیلی شود با این حال غیرممکن است که زودتر از سه ربع ساعت بتواند به اینجا مراجعت کند و با این حساب که اکنون دو ساعت و سی پنج دقیقه بعد از نیمه شب است من به شما قول می دهم و قسم می خورم که درست سه بعد از نیمه شب من و شما از این خانه خواهیم رفت و من شما را یک راست پیش فرزندتان خواهم برد ولی قبل از اینکه به جزییات این حادثه واقف شوم حرکت نخواهم کرد.
دیویی :
843/912‬‬‬
کتابشناسی ملی :
3423213
شابک :
978-600-94421-3-3‬‬‮‬
سال نشر :
1394
صفحات کتاب :
128
کنگره :
PQ2638 ‭/و25‏‫‬‮‭ح8 1394

کتاب های مشابه حلقه ازدواج