امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 18,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟
«پس از تو» عاشقانه ای است در ادامه ی رمان معروف و موفق «من پیش از تو» (چاپ 2012) که «جوجو مویز» در ۲۹ سپتامبر ۲۰۱۵ در بریتانیا به چاپ رساند. وی با این عنوان که از قبل قصد نوشتن ادامه ی آن را نداشته گفت: «کار بر روی فیلمنامه ی این اثر و خواندن حجم انبوهی از توئیت ها و ایمیل های به اشتراک گذاشته شده مرا متوجه این موضوع کرد که این مسئله تبدیل به سؤال روزانه ی اغلب مخاطبان گردیده که لو (لوئیز - شخصیت رمان اول)، پس از آن ماجراها با زندگی خودش چه کرد! االبته در این مدت شخصیت های اصلی داستان نیز به هیچ عنوان مرا ترک نکردند.»

البته این کتاب نیز مثل رمان اول حرف و حدیث های زیادی در محافل ادبی برپا کرد. عده ای آن را باعث عقیم نشدن رسالت جلد یک دانستند و گروهی دیگر نوشتن ادامه ی آن را بدون وجود شخصیت اصلی جلد اول پوچ و تهی قلمداد کردند. در هر حال با توجه به این که «جوجو مویز» به خوبی از مشکلات اجتماعی این روزهای بشریت آگاه بوده و آن ها را به طرزی کاملاً حرفه ای وارد کتابش کرده، «پس از تو» نیز مورد استقبال بسیار زیاد طرفداران «مویز» قرار گرفت و بارها تجدید چاپ شد.

سخن آخر آن که خواندن این کتاب که در مورد توانایی انسان در بازسازی زندگی خود پس از اتفاقات غم انگیز و از دست دادن هاست، بدون خواندن جلد اول آن مشکلی پیش نخواهد آورد و کاملاً قابل هضم و خواندنی خواهد بود.
سال نشر :
1396
صفحات کتاب :
472
کنگره :
PZ۴‭/م۸پ۵ ۱۳۹۶‮‌ذ
دیویی :
۸۲۳/۹۲
کتابشناسی ملی :
۵۱۰۶۳۱۶
شابک :
‭978-600-8137-99-3

کتاب های مشابه پس از تو