امتیاز
5 / 4.6
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 15,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب حسابداری ویژه بازار کار

کتاب حسابداری ویژه بازار کار نوشته سینا چال اشتری(نویسنده کتاب)، حاوی مفاهیم ابتدایی و پیشرفته حسابداری در زمینه های مختلف بازار کار است که دانشجویان و دانش آموختگان رشته های حسابداری به آن نیاز دارند.

 

کتاب مناسب چه کسانی است ؟

اگر دانشجو یا فارغ التحصیل رشتۀ حسابداری هستید قطعا تا کنون متوجه شده اید که در رشته حسابداری فقط با گرفتن مدرک تحصیلی این رشته نمی توان جذب بازار کار شد.

 

کتاب حسابداری ویژه بازار کار

چرا به کتاب حسابداری ویژه بازار کار نیاز داریم ؟

در حال حاضر با توجه به پیشرفت علم حسابداری و نوشتن نرم افزار های مختلف در این زمینه، باید برای تسلط بر کلیه مهارت های این رشته هم کار عملی (کارآموزی) انجام داد و هم این که بر نرم افزارهای مرتبط تسلط پیدا کرد.
متاسفانه در دانشگاه های ایران این رشته به صورت کاملا تئوری تدریس می شود و این به تنهایی برای یادگیری تمامی فنون حسابداری کافی نخواهد بود. البته در سال های اخیر تعدادی واحد تحت عنوان کاربرد کامپیوتر در حسابداری در برخی دانشگاه ها در حال تدریس است که این چند واحد اندک هم کمک شایانی به دانشجویان این رشته نکرده است.
تا جایی که اکثر دانشجویان این رشته پس از فارغ التحصیلی ناچارند به آموزشگاه آزاد رفته و پروسه حسابداری شرکت ها و موسسات را از صفر تا صد با هزینه بالایی آموزش ببینند.

 

درباره کتاب حسابداری ویژه بازار کار

اکنون شاید هدف نویسنده از نوشتن کتاب حسابداری ویژه بازار کار را متوجه شده باشید. چرا که برای ورود به بازار کار در این رشته مهارت هایی لازم است که در دانشگاه و یا شاید کتابی آموزش داده نمی شوند.
شاید تا به حال کمتر دیده شده باشد که در یک کتاب، مجموعه ای از کلیه بخش های مختلف و مهم حسابداری گردآوری شده باشد. در این کتاب سعی و تلاش بر آن بوده که خواننده بتواند مهارتی نسبی از کلیه امور حسابداری، از مفاهیم پایه در علم حسابداری گرفته تا جزئی ترین نکات را آموزش ببیند. مهارت هایی از قبیل: - حسابداری پایه و مقدماتی - حسابداری بازرگانی - حسابداری صنعتی - حسابداری مالیاتی

 

دانلود و خرید کتاب حسابداری ویژه بازار کار

برای تهیه و خرید کتاب حسابداری ویژه بازار کار از سینا چال اشتری می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی فراکتاب اقدام کنید. 

 

صفحات کتاب :
280
کنگره :
HF۵۶۵۵ ‭/ف۲‏‫‬‭چ۲ ۱۳۹۶
دیویی :
۶۵۷
کتابشناسی ملی :
۵۰۶۸۹۷۲
شابک :
‫‭978-600-8976-31-8 ‬‬
سال نشر :
1396

کتاب های مشابه حسابداری ویژه بازار کار