امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 4,000
نظر شما چیست؟
در دنیای انسان، انزوا و تنهایی کامل امکان پذیر نیست و او ناگزیر از ارتباط با هم نوعان خویش است.

هیچ موفقیتی بدون برقراری ارتباط مؤثر، اعم از کارفرما، کارمند، ارباب رجوع، فروشنده و یا ... به دست نخواهد آمد، اما میان افرادی که خوب ارتباط برقرار می کنند و کسانی که از این هنر در سطح پیشرفته ای بهره می گیرند تفاوت هایی وجود دارد.

مهارت های ارتباطی از جمله مسائلی است که افراد برای موفقیت در حیطه شغلی و زندگی شخصی به آن نیازمندند. مهارت های پیشرفتۀ ارتباط هنری است که یادگیری آن با تمرین، دقت و کسب مهارت های لازم میسر می گردد.

در کتاب حاضر علاوه بر بیان تفاوت های مهارت ارتباط و مهارت پیشرفته ارتباط به تشریح این مسئله پرداخته شده که چه مهارت هایی در این دسته جای می گیرند، فرایند ارتباط و مراحل آن شامل چه مواردی شده، عناصر ارتباط چگونه با یکدیگر همکاری می کنند، موانع یک ارتباط مؤثر چیست و راهکارهای عملی برای حل آن ها نیز ارائه شده است.

شما خواننده گرامی در این یادگیری مرحله به مرحله خواهید آموخت چگونه با توجه به شرایطی که در آن قرار دارید از فنون ارتباطی و همچنین توانایی های فردی خود استفاده نمایید تا ارتباطی مؤثرتر برقرار نموده و از منافع آن بهره مند گردید.

توانایی هایی که ممکن است به گمان شما منفی باشند می توانند در جهت رسیدن به اهدافتان شما را یاری رسانند. با شناخت انواع سیستم های بازنمایی خود، ویژگی و توانایی های خویش را شناخته و آن ها را تقویت خواهید نمود. در دو فصل پایانی این کتاب با مثال هایی کاربردی و عملی خواهید آموخت که چگونه ارتباطی پیشرفته و مؤثر با استفاده از آموخته های خود برقرار کنید.
صفحات کتاب :
77
کنگره :
P۹۰
دیویی :
۳۰۲/۲‬‬
کتابشناسی ملی :
۵۰۹۵۵۶۵
شابک :
978-600-04-9691-3‬‬
سال نشر :
1396

کتاب های مشابه مهارتهای پیشرفته ارتباط