امتیاز
5 / 0.0
خرید آوا کتاب
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 3,000
نظر شما چیست؟
ویکتوریا اوستین در کتاب صوتی خداوند شما را انتخاب کرده است به شما می آموزد که چگونه ایمانتان را حفظ کنید و استعدادهایی که خدا به شما داده است را توسعه ببخشید.

ویکتوریا اوستین (Victoria Osteen) در این کتاب می گوید:

بهترین ها درون شما قرار داده شده پس بهترین ها را انجام دهید. اگر طعم تلخ طرد شدن رو چشیده باشید، سرتان را نیاندازید پایین، خودتان را کم ارزش نکنید، نگویید من فاقد توانایی های لازم هستم، کاری انجام بدهید. همین طور با خدا ادامه بدهید، لذت ببرید و ایمانتان را حفظ کنید.

شاید بعضی افراد شما را ناراحت کنند؛ شما را طرد کنند؛ ولی خدا شما را انتخاب کرده چیزی که درون شما هست را عوض نمی کند. شاید مردم شما را ترک کند. شاید شما را طرد و بی اعتبار کرده باشند. ولی خدا شما را انتخاب کرده و به شما اعتبار داده است.

بدانید خدا شما را انتخاب کرده و برای شما نقشه ریخته تا کارهای بزرگ انجام بدهید. مهم نیست مردم چی می گویند و چه کاری انجام می دهند، شما توسط آفریننده ی جهان هستی گزینش شده اید. و با لذتی وصف نشدنی شما را به سرپرستی قبول کرده است. خداوند از قبل بهترین ها را درون شما قرار داده؛ و می خواهد بهترین ها را برای او انجام دهید.

ویکتوریا اوستین متولد 28 مارس سال 1961 شهر هانتسویل ایالت آلاباما می باشد، او کشیش کلیسای لیکوود در هوستون تگزاس و با جول اوستین در سال 1987 ازدواج کرده است.

ویکتوریا اوستین در نزدیکی مرکز پرواز فضایی مارشال زندگی می کرد، جایی که پدرش، دونالد ایولوف، ریاضیدان جنرال الکتریک، عضو گروه طراحی موشکی بود. در سال 1963، در سن دو سالگی، اوستین با خانواده اش به هوستون، تگزاس رفت و پدرش موقعیت جدیدی را با اداره ملی هوا و فضا (ناسا) به عهده گرفت. او در حومه ی جنوبی هوستون، نزدیک مرکز مأموریت فضایی (که در حال حاضر به عنوان مرکز فضایی جانسون شناخته می شود) بزرگ شده است.

ویکتوریا اوستین در دانشگاه هیستون تحصیل کرد جایی که او در زمینه روانشناسی در حال کار و در تجارت جواهرات مادرش مشغول به کار بود. در حالی که در فروشگاه طلا و جواهر کار می کرد.

فعالیت های جاری

اوستین در سال 2003 وزارت زنان کلیسای لیکوود را تأسیس کرد، جایی که او در حال حاضر به عنوان یک کشیش مشغول به کار است. بخشی از خدمات خود را می توان در یک برنامه پخش یک ساعته در شبکه تلویزیونی Daystar و از طریق اینترنت فعال مشاهده کرد.

انتشار کتاب

کتاب های ویکتوریا در لیست شماره 2 در فهرست پرفروشهای نیویورک تایمز. با چاپ 750،000 نسخه، چاپ اول و یکی از بزرگترین نویسندگان آمریکایی در سال 2008 بود.

کتاب های مشابه خداوند شما را انتخاب کرده است