امتیاز
5 / 0.0
خرید آوا کتاب
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 8,000
نظر شما چیست؟
کتاب صوتی بهره وری دیوانه وار ۱: فشرده سازی موفقیت اثر دارن هاردی به شما ترفند های بی نظیری برای استفاده از بیشترین حد توانتان ارایه می دهد. این کتاب دارای ۳ جلد با سه نوع ترفند متفاوت است.

اگر از سرحد توانتان استفاده کنید، موفقیت های بیشتری خواهید داشت. یعنی می توانید 100 برابر بیشتر از امروز موفقیت داشته باشید، ولی ضعف های طبیعی انسانی باعث می شود توانایی های واقعی ما تخریب شوند. اگر بدانید کلید کجاست، با از بین بردن این تمایلات غلط، خودتان را روی حالت ابر انسان قرار می دهید و توانایی های کامل و واقعیتان به نمایش در خواهد آمد. باید به شدت خودتان را تحت فشار قرار دهید!

همین الان فقط با بکارگیری فشرده سازی موفقیت می توانید به اهدافتان حمله کنید و رقبایتان را جا بگذارید. فشرده سازی موفقیت یکی از بهترین سلاح های مخفی در مسیر موفقیت است و صد در صد تضمین شده است.

دارن هاردی (Darren Hardy) حدود شانزده سال است که جزو سرآمدان صنعت موفقیت و پیشرفت شخصی است. خود هاردی این را نتیجه ی به کار بردن اصولی می داند که خودش در کتاب اثر مرکب درباره ی آن نوشته است.

دارن هاردی نویسنده، سخنران و مشاور آمریکایی است که تا سال ۲۰۱۵ ناشر "مجله موفقیت" یکی از پر تیراژترین مجلات دنیا بوده است. او از کودکی با پدرش بزرگ شده و او را یکی از بهترین مربیان خود می داند. دارن در سن ۱۸ سالگی تجارت خود را آغاز کرد و در ۲۷ سالگی به یک جوان میلیونر تبدیل شد. مجله موفقیت به او این امکان را داد تا با مدیران برجسته، کارآفرینان برتر و قهرمانان مصاحبه داشته باشد و همین موضوع باعث شد تا پرده از راز موفقیت آن ها بردارد.

او در شبکه های اجتماعی و وبلاگش استراتژی و اصول موفقیت را با روش هایی که خودش آزمایش کرده و به نتیجه رسیده است با مردم به اشتراک می گذارد. او می گوید که دوست دارد همه از تمام پتانسیل زندگی خودشان استفاده کنند.

دارن هاردی مدیرعامل خیریه کودکان نامرئی است که به کودکانی که برای سرباز شدن در کشور های آشوب زده دزدیده می شوند کمک کند تا راه زندگی شان را پیدا کنند. دارن هاردی مشهورترین مقالات نیویورک تایمز را می نویسد و چندین کتاب مشهور دارد که بهترین آن ها "اثر مرکب" است.

کتاب های مشابه بهره وری دیوانه وار 1