امتیاز
5 / 0.0
خرید آوا کتاب
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 5,000
نظر شما چیست؟
اگر از سرحد توانتان استفاده کنید، موفقیت های بیشتری خواهید داشت. یعنی می تونین 100برابر بیشتر از امروز موفقیت داشته باشید, ولی ضعف های طبیعی انسانی باعث می شود توانایی های واقعی ما تخریب شوند. اگر بدانید کلید کجاست، با از بین بردن این تمایلات غلط، خودتان را روی حالت اُبَرانسان قرار می دهید تا توانایی های کامل و واقعیتان به نمایش دربیاید. باید بشدت خودتان را تحت فشار قرار بدهید.

اینجا ایده هایی در اختیارتان قرار می گرد که مطمئنا برگ برنده ای در موفقیت شما خواهد بود و توانایی های شما را تحریک می کند تا به نتایجی برسید که همیشه توانایی دستیابی بهشان را داشته اید؛ ولی فقط نمی دانستید چطوری می توان به ان دست پیدا کنید.

در این ویدیو روش تبدیل بهره وری به بازی را یاد می گیرید. از شغلتان یه سرگرمی بسازید و با بکار گرفتن این ترفند زندگی شما زیر و رو می شود. مخصوصاً زندگی خانوادگی تان ، انظباط، رشد و توسعه ی فردی بچه هاتان و کسب و کارتان.

بخاطر اینکه این مجموعه ویدیو را مشاهده کردید، واقعاً شایسته ی موفقیت هستید. ولی فقط برای اونهایی که به چیزهایی که یاد می گیرند عمل می کنند ...

دارن هاردی متولد 1 فوریه سال ۱۹۷۱ ‏دارای ملیت آمریکایی و از خانواده های اصیل بریتانیایی می باشد؛ همچنین محل سکونت او شهر سن دیگو ایالت کالیفرنیا می باشد، او در سال 2001 با جورجیا ازدواج کرد.

دارن هاردی نویسنده آمریکایی و سخنران، مشاور و ناشر سابق مجله موفقیت است. هاردی نویسنده نسخه های پر فروش نیویورک تایمز است.

هاردی اولین کار خود را در سن 18 سالگی آغاز کرد. بیش از 20 سال سن داشت که در سال 2007 او ناشر مجله SUCCESS و Success Media شد، هاردی در دسامبر 2015 اعلام کرد که مجله SUCCESS را به عنوان ناشر به دنبال فرصت های جدید می برد. قبل از این موقعیت، هاردی موقعیت های اجرایی را در دو شبکه تلویزیونی تمرکز شخصی توسعه داد. او تهیه کننده اجرایی و توزیع کننده اصلی شبکه شبکه خلق (TPN) و رئیس شبکه آموزشی موفقیت (TSTN) بود.

دارن هاردی کتاب های پر فروشی چون: "اثر مرکب"، "بهترین سال زندگی نو"،"چگونه نترسیم و سوار قطار وحشت کارآفرینی شویم"، "دیوانگان ثروت ساز" را خلق کرده است.

در سال ۲۰۱۰ هاردی کتاب پرفروش "اثر مرکب" را نوشت.کتابی که در مورد تأثیر تصمیم گیری های روزمره بر موفقیت است و شامل یک دوره راهنمای کاربردی برای دستیابی به اهداف می باشد. در سال ۲۰۱۵ وی کتاب "چگونه نترسیم و سوار قطار وحشت کارآفرینی شویم" را نوشت که به تشریح چالش های مالکیت کسب و کار برای کارآفرینان می پردازد.

کتاب های مشابه بهره وری دیوانه وار 3