کتاب 10 مکمل طبیعی برای بهبود عملکرد مغز صوتی

راه حل هایی عملی برای تمرکز و هوشیاری مغز

امتیاز
5 / 5.0
خرید آوا کتاب
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 3,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟
راه حل هایی عملی برای تمرکز و هوشیاری مغز

همه ی اتفاقات خوب از مغز سالم نشات می گیرد. هنگامی که مغز درست کار کند, شما احساس خوش بینی وانگیزه دارید، حافظه تان خوب و می توانید تمرکز کنید.

عدم توازن عملکرد مغز موجب می شود با اینکه عشق و حامی دارید و از زندگیتان حفاظت می کنید و همه شرایط خوبه، اما نمی توانید با خودتان کنار بیایید و احساس خوبی ندارید و خودتان را آدمی شکست خورده تصور می کنید و نمی توانید حال خوب و مثبت خودتان را حفظ کنید و حافظه خوبی داشته باشید.

سمی بودن فلزات سنگین یکی از عوامل مهم فراموشی و آلزایمر می باشد و مانع فعالیت های مغزی می شود. شما در دنیایی با ذرات سمی و آلوده زندگی می کنید. این ذرات نانو وارد سیستم بدن و گیرنده های مغز شما می شوند و در نتیجه مغز به درستی عمل نمی کند و بدنتان گابای کافی برای شاد بودن ندارد. همینطور دوپامین کافی نخواهید داشت و تمایل به اعتیاد پیدا می کنید, انگیزه تان کم می شود و ...


دکتر جان گری (John Gray)
جان گری (متولد 28 دسامبر 1951 متولد 28 دسامبر 1951 هوستون، تگزاس، ایالات متحده) یک مشاور، استاد و مشاور نویسنده است. در سال 1969، او قبل از شروع فعالیت خود به عنوان نویسنده و مشاور روابط شخصی، او به عنوان یک فروشنده بلند مدت تبدیل شد و تمام کتاب های بعدی و فعالیت های حرفه ای خود را تشکیل داد. کتاب های او میلیون ها نسخه را فروخته است..

حرفه
کتاب مردان مریخی زنان ونوسی نوشته دکتر جان گری است که در مورد روابط زناشویی و شناخت جنس مخالف هست. در این کتاب نویسنده اعتقاد دارد که زنان و مردان به رغم وجود تفاوت ها می توانند شیوه هایی را بیاموزند تا به رابطهٔ عاشقانه و صمیمی دست یابند وی به همین منظور، شیوه ها و راه کارهای جدیدی را برای کم کردن تنش ها در روابط زناشویی و به وجود آوردن عشق و علاقه بیان می کند...

کتاب های مشابه 10 مکمل طبیعی برای بهبود عملکرد مغز