امتیاز
5 / 5.0
خبرم کن
کتاب چاپی ناموجود است
ت 78,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟
با خواندن کتاب راز، به تالیف راندا برن، با اسرار راز آشنا مى‌شویم، در مى‌یابیم که بر هر کارى توانا هستیم و هیچ مانعى نمى‌تواند ما را از آرزوهایمان محروم کند. کتاب راز ما را با خویشتن راستین و توانایمان آشنا مى‌کند. با کشف راز، شکوه انسانى خود را کشف خواهیم کرد.

بزرگ‌ترین راز زندگى، قانون جذب است. قانون جذب مى‌گوید هر چیز مشابه خود را جذب مى‌کند. بنابراین، وقتى فکر مى‌کنى، آن فکر، فکرهاى مشابه خود را جذب مى‌کند. فکرها مغناطیس‌اند و امواجى تولید مى‌کنند. وقتى فکر مى‌کنى، در واقع، آن‌ها را به جهان مخابره مى‌کنى و آن‌ها در مسیر خود همه‌ى چیزهاى متناسب با فرکانس خود را جذب مى‌کنند. هر آنچه ارسال مى‌شود، به مرکز باز مى‌گردد به تو.

تو یک برج مخابراتى انسانى هستى و با فکرهاى خود سیگنال‌هایى به عالم مى‌فرستى. اگر مى‌خواهى در زندگى خود چیزى را دگرگون کنى، با دگرگون کردن فکرهاى خود، سیگنال‌هاى ارسالى زندگیت را دگرگون کن. فکرهاى کنونى تو آفریننده‌ى زندگى آینده‌ى تو هستند. آنچه مدام فکر تو را مشغول مى‌کند و تو را وا مى‌دارد مدام به آن فکر کنى، روزى تبدیل به واقعیت زندگى تو مى‌شود. فکرهاى تو به واقعیت تبدیل مى‌شوند.

قانون جذب، قانون طبیعت است. قانون جذب درست مانند قانون جاذبه بى‌طرف و غیرشخصى است. قانون جذب، ظریف و بسیار دقیق است.

در کتاب راز از آموزه‌هاى ژرف بیست و چهار استاد بزرگ بهره برده‌ شده است. آموزه‌هاى آن‌ها را گرد آوردی شده و با شگفتى می‌توان دید که دیدگاه همه‌ى آن‌ها یکى‌ست. کتاب راز شامل حرف‌هاى استادان راز است و نیز حکایت‌هاى گوناگون از سراسر جهان درباره معجزه‌ى راز.
دیویی :
289/98
شابک :
9786005219999
صفحات کتاب :
200

کتاب های مشابه راز ( ذهن آویز )