امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 5,000
نظر شما چیست؟
کتاب مهارت های زندگی نوین 4، تالیف محمدعلی اقلامی، جلد چهارم از مجموعه کتاب های مهارت های زندگی نوین ویژه نوجوانان است.

مهارت های اداره زندگی و یا زندگی کردن، بسته به نوع شخصیت، فرهنگ و اعتقادات ما متنوع اند ولی در تمامی فرهنگ ها و آیین ها بهترین روش اجرای یک زندگی را مهارت ها و هنر زندگی کردن می گویند. در کتاب مهارت های زندگی نوین، به تعدادی از مهمترین مهارت های ارتباطی و مهارت های یک زندگی در قالب داستان ها و نمونه ها خواهیم پرداخت.

نقش حکایات آموزنده با توجه به روایات و همچنین تاریخ گذشتگان، نقشی بی بدیل در ارتقاء سبک زندگی ایرانی - اسلامی است و همچنین اهمیت ویژه ای در بالابردن مهارت های زندگی ما دارد.

عزت نفس به میزان ارزش، اعتبار و احترامی که شخص برای خود قائل است، اشاره دارد. بالاترین احساس عزت نفس پس از خودشناسی بدست می آید؛ که در این مرحله انسان با آگاهی از چیستی خود به عنوان یک روح جاودان به «بازی کسی شدن» پایان می دهد. دیگر برایش مهم نخواهد بود که او را مهم شمارند یا خیر، مهم بودن دیگر برای او اهمیتی نخواهد داشت.

فرد دارای حرمت نفس از تلاش برای راضی نگه داشتن دیگران و مورد تأیید بودن و همرنگ جماعت شدن فارغ است و دیگر نگران قضاوت افراد درباره خود نخواهد بود. والدین اولین معلم فرزندان هستند که قادرند طعم آرامش را به فرزندان خویش بچشانند و به کمال برسانند. مهارت های زندگی نوین قصد بیان مصادیق عزت نفس و تاثیر آن در سعادت دنیا و آخرت را دارد.
صفحات کتاب :
151
کنگره :
‏‫BF۶۳۷‭‬ ‭/ر۲‏‫‭‮الف‬۶۶۵۴ ۱۳۹۶
دیویی :
158
کتابشناسی ملی :
4816818
شابک :
‭978-600-8794-53-0‬‬
سال نشر :
1396

کتاب های مشابه مهارتهای زندگی نوین (جلد چهارم)