امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 23,000
خبرم کن
کتاب چاپی ناموجود است
ت 20,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب احکام دین سطح 1

بخش مهمی از معارف دینی، قوانین رفتاری واحکام عملی است که وظیفۀ انسان را نسبت به فعالیت های فردی و اجتماعی وی مشخص می کند. از صدر اسلام تا کنون، اندیشمندان و عالمان مذهبی به این بخش از معارف اسلامی توجه کرده اند و در راه شناخت و تدوین و تبیین و نشر آن اهتمام ویژه داشته اند و تلاش های بسیاری متحمل شده اند و آثار ارزشمندی نیز از خود به یادگار گذاشته اند که همواره در طول تاریخ، راهنمای مؤمنان بوده است و آنان را به زندگی شرافتمندانه و فردای سعادتمندانه راهنمایی کرده است. بخش وسیعی از  اندوخته های کتابخانه های جهان، به ویژه کشورهای اسلامی، کتاب های فقهی و آثار قلمی فقهای بزرگوار است که از مفاخر علمی مسلمانان به شمار می رود.

بی شک، در عصر حاضر که عصر ارتباطات و اطلاع رسانی عمومی و همگانی است، ضرورت بازنگری شیوه های تبلیغ، اجتناب ناپذیر است و این امر باید همگام با زمان و نیازهای نوین رشد کند و فعال شود. در حوزۀ کشف و شناخت فروع فقهی و مسائل احکام، تلاش پیگیر

عالمان دینی، روز به روز قویتر و دقیقتر صورت می گیرد. این سرعت و دقت و قوت، باید در بخش آگاه سازی اقشار مختلف افراد جامعه نیز تحقق یابد. در این راستا، اقدام ها و کارهای درخور توجه نیز انجام شده است؛ ولی باید اعتراف کرد که هرگز کافی نبوده است و نیاز جامعه را به طور کامل برطرف نکرده است.

صفحات کتاب :
84
کنگره :
‫‭‬‭BP183/5‫‭‭/ف‌8‮ال‍ف‌‬3 1389
دیویی :
‫‭‬‭297/342
کتابشناسی ملی :
1783406
شابک :
978-964-91981-8-0
سال نشر :
1389

کتاب های مشابه احکام دین: سطح 01