امتیاز
5 / 3.5
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 33,400

نظر دیگران

نظر شما چیست؟
بررسی نشانه های ظهور با محوریت سرزمین های درگیر
*****
شما هیچ دایره المعارف و دانش نامه ای شبیه به «دانشستان سرزمین های درگیر در واقعه شریف ظهور» نخواهید یافت. اوّل به خاطر موضوع خاصّ این کتاب و دوم به خاطر سبک نگارشش.

این دانشستان، مجموعه مقالاتی است که درباره پنج منطقه درگیر در واقعه ظهور امام زمان(عج) اطلاعاتی منحصر به فرد در اختیار خواننده قرار می دهد. از جمله این اطلاعات: جغرافیای طبیعی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، تاریخ، فرهنگ و ادب و در نهایت نقش پنج منطقه «ایران»، «شامات»، «عراق»، «عربستان» و «یمن» در اتفاقات دوران قیام و پس از قیام حضرت مهدی (عج) است.

منطقه شامات که در جلد اوّل این مجموعه پرداخته شده است، شامل این کشورهاست: اردن، سوریه، فلسطین و لبنان. هر کدام از این مناطق، در آخرالزمان دچار وقایعی می شوند که آنها را وارد در گردونه تقدیر الهی می گرداند و هر کدام نقش مثبت و یا منفی در ظهور حضرت مهدی (عج) بازی می کنند. جنگ ها، خشکسالی ها، باران های سیل آسا، درگیری ها و بیماری هایی که در این مناطق در طول دوران آخرالزمان اتفاق افتاده و خواهد افتاد در این دانشستان مورد بررسی قرار گرفته است.

امروز که تنها دانش ما، محدود به اخباری است که جسته و گریخته از رسانه ها دریافت می کنیم، وقت آن رسیده است که در یک تلاش جدی، مطالعه این گونه آثار را در دستور کار خود وارد کنیم.
صفحات کتاب :
568
کنگره :
BP224/55‬‏‫‭‭/پ4 1389‬
دیویی :
297/462‬
کتابشناسی ملی :
1944500‬
شابک :
978-964-2918-21-8
سال نشر :
1389

کتاب های مشابه سرزمین های درگیر در واقعه ی شریف ظهور (جلد اول)