امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 4,000
خرید آوا کتاب
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 6,000
نظر شما چیست؟
کتاب حضرت سلیمان(ع) و هدهد خوش خبر برگرفته از داستان های قرآنی است که با بیانی ساده برای کودکان و نوجوانان بازنویسی شده و سعی گردیده تا با حفظ مفاهیم و نکات اصلی داستان اندکی به حواشی داستان اضافه شود تا ارتباط قوی تری با کودکان و نوجوانان برقرار شود. فهرست این کتاب عبارت است از:
• مقدمه: قران کریم
• قسمت اول:دیدار هدهد با طوطی
• قسمت دوم: هدهد در شهر سبا
• قسمت سوم: هدهد و درخواست بلقیس
• بخش پایانی: دیک داک چیست؟ (فقط در کتاب صوتی)

بچه های عزیز، آیا می دانید حضرت سلیمان(ع) چه کسی بوده و به خواست خداوند چه توانایی شگفت انگیزی داشته است؟ آیا می دانید حیوانات چه فهم و شعور عجیبی دارند؟ شما در این داستان می خوانید که حضرت سلیمان (ع)
به کمک پرنده ای به نام هدهد که وظیفه پیام رسانی داشته یعنی در اطراف پرواز می کرده و خبرهای خوب و بد را برای او می آورده است موفق می شود که قوم بزرگی از خورشید پرستان را به دین خدا دعوت کند. او برای ثابت کردن پیامبری خودش از قدرت فوق العاده ای که خداوند به او داده بود استفاده می کند و ملکه بلقیس پادشاه یمن را مطیع فرمان خود می کند و بعد از مدتی هم با او ازدواج می کند. حالا اگر می خواهید بدانید که هدهد، این پرنده کوچک، در این کار بزرگ چه نقش مهمی را برعهده داشته است، شما را به خواندن این داستان دعوت می کنم.

قران کریم
قرآن، این زیبا ترین و دلنشین ترین کلام هستی و کامل ترین کتاب عالم، به همراه برنامه خوشبختی و سعادت انسان ها در دنیا و آخرت داستان های زیبایی نیز دارد که سرشار از نکته های جالب و درس های آموزنده است.
از جمله این داستان ها، داستان حیواناتی است که اگرچه درجه آن ها در خلقت از انسان پایین تر است، اما کارهای جالب و ارزنده ای انجام داده اند که آن ها را در تاریخ مشهور ساخته و باعث درس آموزی انسان ها شده اند.
صفحات کتاب :
24
شابک :
978-964-04-5028-4
سال نشر :
1397

کتاب های مشابه حضرت سلیمان و هدهد خوش خبر