کتاب قانون جذب pdf

چگونه به بیشتر خواسته هایم دست بیابم و چیزهایی را که نمی خواهم، از خود دور کنم؟

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,900
نظر شما چیست؟
قانون جذب: چگونه به بیشتر خواسته هایم دست بیابم و چیزهایی را که نمی خواهم، از خود دور کنم؟

اگر می‎خواهی دلیل واقعی سبک زندگی فعلی خود را بدانی و دریابی که چگونه می توانی زندگی ات را به شیوه‎ای مثبت تغییر دهی، این کتاب به زبانی ساده دستورالعمل‎هایی را در اختیار تو قرار می دهد.

در میان تمام کتاب ها و منابعی که با موضوع خلق زندگی ایده ال خوانده ام، این کتاب بهترین و مناسب ترین آچار فرانسه به شمار می رود. مایکل لوسیر در این کتاب نه تنها چگونگی بهبود وضعیت زندگی را به شما می آموزد، بلکه می توانید این تغییر را احساس کنید. او به خواننده می آموزد که چطور آگاهانه اتفاقات خوب را جذب و اتفاقات ناخوشایند را دفع کند. اگر بخواهم هدیه ای ارزشمند به کسی بدهم، آن هدیه همین کتاب است.

آنچه کتاب "قانون جذب" را از دیگر آثار منتشر شده متمایز می کند این است که در این کتاب، خواننده حس می‎کند مطالب با سبک یادگیری او هماهنگ هستند. این کتاب به شیوه ای نوشته شده است که هر بخش، بر بخش قبلی استوار است و مانند هر دستورالعمل آموزشی دیگری، می‎توانید از ابزار، تمرین‎ها و نسخه‎های این کتاب بهره بگیرید تا با قانون جذب مرتبط شوید.

خواندن و تمرین دستورالعمل‎های این کتاب بسیار ساده است. گروه‎های مذهبی و روحانی مختلفی این کتاب را تحسین کرده‎اند. علاوه بر این، بسیاری از گروه‎های بازرگانی و فروش، شرکت‎های بازاریابی شبکه‎ای، مشاوران اقتصادی و دیگر سازمان های تجاری نیز این کتاب را برای مطالعه انتخاب کرده اند. خلاصه این که کتاب حاضر با اقبال عمومی روبه رو شده است.
صفحات کتاب :
166
کنگره :
‏‫‭BF۶۳۹‏‫‭/ل۹ق۲ ۱۳۹۴
دیویی :
‏‫‭۱۳۱
کتابشناسی ملی :
3755018
شابک :
978-964-236-654-5
سال نشر :
1394

کتاب های مشابه قانون جذب