امتیاز
5 / 0.0
خبرم کن
کتاب چاپی ناموجود است
ت 104,000
نظر شما چیست؟
بسیاری از کسب‌وکارها برای آنکه بتوانند سال‌های متمادی به فعالیت خود ادامه دهند، باید محصولاتی را تولید کنند که مشتریان حس وابستگی به آن داشته باشند و آن را دوست بدارند. کتاب صوتی قلاب: چگونه محصولی بسازیم که مخاطب را شبانه روز درگیر کند (Hooked: how to build habit-forming products) تکنیک‌های بدیع و کاربردی ارائه می‌دهد تا شرکت‌ها بتوانند جایی برای خود در ذهن کاربران ایجاد کنند.

درواقع شرکت‌های موفق به این مسئله پی برده‌اند که جذب میلیون‌ها کاربر دیگر عامل موفقیت نیست؛ بلکه باید محصولی را تولید کنند که مردم نتوانند از آن دست بکشند و به نوعی در قلاب آن‌ها گیر بیفتند. اگر شرکت‌ها بتوانند حس اعتماد و وفاداری را در کاربران خود ایجاد کنند، یعنی موفق شده‌اند در سبک خرید آن‌ها ماندگار شوند. اما این کار به راحتی امکان‌پذیر نیست و اگر شما نیز صاحب کسب‌وکاری هستید و می‌خواهید مشتریان به قلاب شما وصل شوند، باید از تکنیک‌هایی مشخص و دقیق استفاده کنید.

در همان ابتدا با شنیدن کتاب صوتی قلاب، پنج پرسش مهم در ذهن‌تان شکل می‌گیرد:

- مشتریان چه چیزی را دوست دارند و به چه چیزی نیاز دارند؟ آیا محصول شما می‌تواند دردی از آن‌ها دوا کند؟
- چه چیزی باعث می‌شود که محصول شما جذابیت کافی را برای مشتریان داشته باشد؟
- مشتریان برای دستیابی به پاداش، چه اقداماتی را انجام می‌دهند؟ چه راهکارهایی وجود دارد تا این روند آسان‌تر شود؟
- آیا پاداشی که برای آن‌ها در نظر گرفتید، راضی کننده بوده است؟ آیا باز هم منتظر آن هستند؟
- چه مشتریانی در محصول شما سرمایه گذاری می‌کنند؟ آیا این کار به مرور باعث بهبود ارزش و کیفیت تولیدات شما می‌شود؟

نیر ایال با همکاری رایان هوور برای پاسخ به سوالات بالا، مدل قلاب را در این کتاب به تفصیل شرح داده‌اند؛ فرایندی چهار مرحله‌ای که منجر به تغییر رفتار مشتری و در نهایت خرید از شما می‌شود؛ بدون آنکه زیر بار هزینه‌های هنگفت تبلیغات بروید. درواقع مفهوم قلاب شدن به این معناست که محصولات کسب‌وکار شما در دنیای پرتغییر امروز همچنان از رقبایتان پرفروش‌تر و محبوب‌تر باشد و بتوانید از بسترهای جدید فروش همچون اینترنت و شبکه‌های اجتماعی نهایت استفاده را ببرید.

کتاب صوتی قلاب، راهنمایی مناسب برای تمامی مدیران محصول، طراحان، بازاریابان و بنیان گذاران استارت آپ است و با آوردن مثال‌های به روز و کاربردی به شما آموزش می‌دهد که چگونه عادت خرید مشتریان معطوف به محصولات شما باشد و چگونه یک محصول پرطرفدار و پرفروش تولید کنید.
صفحات کتاب :
216
دیویی :
658/575
شابک :
9786007677261

کتاب های مشابه قلاب : چگونه محصولاتی بسازیم که مخاطب را شبانه روز درگیر کند