امتیاز
5 / 4.5
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 7,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟
با ورود به عصر جدید و پیشرفت روز افزون تکنولوژی و روزمرگی و تار شدن معنا و مفهوم زندگی و رواج افسردگی، بهتر است که برای بهبود وضعیت روحی و روانی خودمان، درک و بینش خودمان را از علت آفرینش جهان هستی و همچنین علت آفرینش خودمان، به شیوه ای نوین، افزایش دهیم و به نظر بنده، مطالعه پیام های ارواح که از سر منشاء آفرینش به ما مخابره شده، می تواند بسیار چاره ساز و فرح بخش باشد.

این کتاب که به صورت رمان به شما ارائه می شود و روایت شخصیت های آن، به گونه ای برای اغلب خوانندگان، آشناست. شرح حال آن ها، در برخی موارد، می تواند، تشابه زیادی به سرگذشت قبلی و فعلی تک تک ما داشته باشد. شاید بتوان، بخصوص با مطالعه ی بخش پیام های ارواح، تاثیر بسیار زیادی برشیوه صحیح نگرش ما به زندگی و رفتارهای روزمره ی ما داشته باشد، چرا که گاهی لازم است که به افراد بالغ نیز همانندکودکان دبستانی، بارها و بارها، راه و روش درست اندیشیدن و درست زیستن را یادآوری کرد، تا آن هایی که خواسته و ناخواسته از مسیر اصلی راه زندگی خود خارج شده اند، به خود آمده و در مسیر اصلی جاده ی زندگی قرار بگیرند. نظر شما را به قسمتی از پیام های ارواح که در کتاب قید شده جلب می کنم.

در جهان ما رحمت، حیات، زیبایی و بالاتر از همه محبت است. درهمه جای جهان ما زیبایی و پاکیزگی و محبت حکمفرما است. بله محبت، آسمان حیات ما است. چون خداوند مصدر مهر و محبت است. وقتی که شما خود را در فضای محبت و مهرورزی گم می کنی، وجودت را در اقیانوس وجود خداوند پیدا می کنی. ما هم مثل جهان شما در این جا زشتی و رنج داریم و سعی می کنیم آن ها را از خود دور سازیم و آن ها به آن میزان که در جهان شما موجب مضیقه و ناراحتی می شوند، برای ما نمی شوند. چون محبت خالصانه ی ارواح دیگر، همه غم ها و رنج های ما را از بین می برد و جبران می کند.

پس برای ماممکن نیست که در محبت خداوند شک کنیم. چون ما اکنون در داخل آن اقیانوس محبت خداوند هستیم. پس محبت خداوند نسبت به همه موجودات، بزرگترین چیز و بلکه یگانه شیئی واقعی در جهان هستی می باشد. رنج ها و مشقات زمینی، جز سایه های زایل شونده، چیز دیگری نیستند. و این تنها مخصوص جهان شما نیست. بلکه درجهان ما هم گناه، رنج هست. همچنین جهنم و عذاب هم در یک طرف جهان ما هست. همانطوری که بهشت و نعمت ها هم در طرف دیگر وجود دارند. ولی سعادت اهل بهشت در این است که بتوانند جهنم را از ساکنینش خالی کنند. پس ما در این جا همیشه می آموزیم که چگونه دیگران را نجات دهیم و با فداکاری آنها را خلاص کنیم. زیرا بدون تلاش و فداکاری نجات ممکن نیست.
صفحات کتاب :
238
کنگره :
‏‫‬‮‭BP۲۲۲/۲‏‫‭/ص۷‮الف‬۲ ۱۳۹۶
دیویی :
‏‫‬‮‭۲۹۷/۴۴
کتابشناسی ملی :
4790581
شابک :
‫‭978-600-5143-75-1‬‬
سال نشر :
1396

کتاب های مشابه ابدیت