امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 45,900
نظر شما چیست؟
کتاب 365 آداب رفتاری که بچه ها باید بدانند اثر شریل ابرلی، برای کمک به والدین در ایجاد یک دورنما و نیز یک برنامه ی عملی، برای پرورش کودکان مؤدب طراحی شده است. این کتاب، فراتر از یک کتاب معمولی، روایات، توصیه ها و فعالیت هایی برای تبدیل شدن قواعد به عادات را ارائه می دهد.

آیا تاکنون از دیدن این صحنه ناراحت شده اید که پسر چهارساله تان بدون دعوت وارد منزل همسایه شود؟ آیا تابه حال اتفاق افتاده که کودک شش ساله تان تشکر از هدیۀ مادربزرگی که با عشق آن را تهیه کرده، فراموش کند و شما مجبور به عذرخواهی از آن شخص نازنین شوید؟ جشن رسمی ارتقای شغلی پدرش چطور؟ وقتی در ده سالگی متوجه شد غذایی را که سفارش داده است دوست ندارد و از صرف آن اجتناب ورزید و به این طریق شب شما و دیگر میهمانان و پیشخدمت را خراب کرد چطور؟ شما والدین، به احتمال زیاد این موارد را تجربه کرده اید و شاید بیشتر مواردی که به نظر می رسد بچه ها رفتار درست را فراموش کرده اند و باعث شرمندگی شما شده اند.

کتاب 365 آداب رفتاری که بچه ها باید بدانند (Manners Kids Should Know)، در مواقع لزوم توصیه های معقولانه و واقع بینانه ارائه می دهد که شاید گاهی فراموش شده باشد.

کتاب 365 آداب رفتاری که بچه ها باید بدانند نوشتۀ شریل ابرلی (Sheryl Eberly) برای آسان تر ساختن وظیفۀ شما والدین به نگارش درآمده است. هدف این کتاب ارائۀ روش هایی به شما و مدیریت وظیفه ای است که دردسرساز به نظر می آید. وقتی فرزندتان را به رفتار پسندیده تشویق می کنید و به خاطر رعایت آن ها مورد تحسین قرار می دهید، این کار را با دل و جان انجام دهید. از این رو در طول سال از پیشرفت آن ها لذت خواهید برد و کسی چه می داند؛ ممکن است وقتی بچه هایتان بزرگ شدند و تلاش کردند فرزندان خودشان را تربیت کنند، به خاطر تلاش هایتان از شما تشکر کنند.
کنگره :
BJ۱۸۵۷‭‬ ‭/ک۹‬‬‮‮‏‫‬‭‭‮الف‬۲‬ ۱۳۹۴‫‬‭‬‬
دیویی :
395/122
کتابشناسی ملی :
3491870
شابک :
978-964-236-521-0‬‬
سال نشر :
1394
صفحات کتاب :
670

کتاب های مشابه 365 آداب رفتاری که بچه ها باید بدانند