کتاب قانون جذب، ساده و روان pdf

زندگی ایده آلی را بسازید که لایق آن هستید

امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,900
نظر شما چیست؟
کتاب قانون جذب، ساده و روان اثر سونیا ریکتی، قدم به قدم به شما نشان می دهد که چطور آگاهانه زندگی دلخواه خود را بسازید. مهارت در هر مرحله سبب می شود تا به زندگی رؤیایی تان دست یابید.

کتاب قانون جذب، ساده و روان (The Law Of Attraction Plain And Simple) دربارۀ ساختن زندگی دلخواه شماست. دربارۀ رسیدن به آرامش و شادی درونی، جذب و ظهور زندگی رؤیایی تان. دربارۀ آن زندگی ای است که به خاطرش به این دنیا آمده اید.

عالی زندگی کردن کار راحتی نیست. برای این که زندگی بزرگ و ایده آلتان را جذب کنید باید در به کار بردن قانون جذب مهارت لازم را به دست بیاورید. خیلی ساده، با درک این که این قانون جهانی چگونه کار می کند و سپس با کسب مهارت در مراحلی که این کتاب به شما نشان می دهد، می توانید سرانجام هرآنچه را که می خواهید به زندگی تان جذب کنید.

سونیا ریکتی (Sonia Ricotti) در کتاب قانون جذب، ساده و روان، به شما نشان می دهد که چطور همۀ احساس های بد و انرژی های منفی را از زندگی تان خارج کنید. هدف، رساندن شما به جایی در زندگی است که همیشه از لحاظ ذهنی احساسی مثبت و سازنده داشته باشید، و در نتیجه، همیشه انرژی مثبت از خودتان منتشر کنید.

قانون جذب قانونی جهانی است که همیشه وجود دارد. به زبان ساده، این قانون یعنی این که هرچیزی مشابه خود را جذب می کند. قانون جذب می گوید که انرژی فکر و انرژی ای که هرکس منتشر می کند، انرژی مشابه خود را جذب می کند. در نتیجه، ما براساس افکار و انرژی ای که منتشر می کنیم هر چیزی را در همان سطح به زندگی مان جذب می کنیم. به زبان ساده تر، ما به هرچیزی که آگاهانه توجه داشته باشیم، آن را به زندگی مان جذب می کنیم.

هرکس که می خواهد آگاهانه از قانون جذب استفاده کند باید این کتاب را بخواند. سونیا ریکتی درک راحتی از کسب انرژی مثبت و پایدار هدیه می کند؛ صرف نظر از این که موقعیت اکنون شما چه باشد.
دیویی :
‏‫‬‮‭131
کتابشناسی ملی :
2343942
شابک :
978-964-236-364-3
سال نشر :
1390
صفحات کتاب :
134
کنگره :
‏‫‬‮‭BF639‏‫‬‮‭/ر9ق2 1390

کتاب های مشابه قانون جذب، ساده و روان