کتاب رِین بو ((RAINBOW pdf

راهنمای کتاب درسی زبان انگلیسی پایه دوم متوسطه دوم (یازدهم)

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 23,000
نظر شما چیست؟
مؤلفین در این کتاب، در آغاز هر درس واژگان جدید را همراه با تصاویر آموزش می دهند. ایشان در گام بعدی واژگان جدید را به همراه کلمات مترادف و چند مثال کاربردی و نقش دستوری آن ها ارائه داده اند، و درقسمت پایینی هرصفحه معانی فارسی واژگان نوشته شده است.

آن ها به شرح مختصر و مفیدی از کلیت مبحث، در قالب درس نامه های کاربردی می پردازند و بدین گونه تمامی نکات گرامری را برای دانش آموز مطرح کرده و ابهامات ذهنی او را برطرف می کنند. سپس زمان آن فرا می رسد تا با ارائه ی فهرستی از سؤالات و تمرین های کاربردی سطح اطلاعات و یادگیری دانش آموز سنجیده شود تا بدین گونه با نقاط ضعف و قوت خود بیش ازپیش آشنا شود.

این امکان در اختیار دانش آموزان قرار گرفته که در بخشی جداگانه به شرحی از پاسخ هر سؤال، دسترسی داشته باشند. در بخش پایانی کتاب فهرستی جامع از چند دوره آزمون میان سال و پایان سال قرار دارد که به آشنایی دانش آموزان با سؤالات امتحانی و همچنین درک عمیق آن ها از آزمون ها کمک شایانی می کند. برای آشنایی هرچه بیشتر دانش آموزان این پایه با افعال بی قاعده، لیست کامل آن نیز در انتهای کتاب پیوست شده است.

کتاب رِین بو، انتخابی مناسب برای آن دسته از دانش آموزانی است که به دنبال مجموعه ای کامل و بی نقص از نکات کلیدی و امتحانی این درس هستند. با مطالعه ی این کتاب، بانکی کامل از درس نامه های کاربردی، سؤالات امتحانی و پاسخ ها در اختیار شما قرار خواهد گرفت. این کتاب موارد زیر را دربرمی گیرد...
صفحات کتاب :
128
کنگره :
‏‫‬‭PE۱۱۳۰‏‫‬‭/ھ۸ر۹ ۱۳۹۷
دیویی :
‏‫‭۴۲۸/۲۴‮فا
کتابشناسی ملی :
5379089
شابک :
‫‬978-600-8833-49-9
سال نشر :
1397

کتاب های مشابه رِین بو ((RAINBOW