کتاب بی حد و مرز

مغزتان را بهبود دهید، همه چیز را سریع‌تر یاد بگیرید و زندگی دلخواه خود را بسازید

امتیاز
5 / 3.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
65,000
خبرم کن
کتاب چاپی ناموجود است
185,000
30%
129,500
نظر شما چیست؟

کتاب بی حد و مرز جیم کوییک پیرامون موضوع مغزتان را بهبود دهید، همه چیز را سریع تر یاد بگیرید و زندگی دلخواه خود را بسازید توسط زینب موحدی ترجمه و انتشارات آلاچیق کتاب منتشر و روانه ی  بازار کتاب شده است.

معرفی کتاب بی حد و مرز

بزرگ ترین آرزوی شما چیست؟ فارغ از شوخی، اگر قرار باشد غول چراغ جادو فقط یکی از آرزوهای شما را برآورده کند، از او چه می خواهید؟ بی شک، هرکس آرزوهای دور و دراز زیادی دارد. حالا تصور کنید غول چراغ جادویی در اختیار داری و قرار است یکی از آرزوهای شما را در زمینه ی یادگیری برآورده کند؛ فرقی نمی کند چه موضوع یا مهارتی باشد، دوست دارید چه چیزی بیاموزید؟ آموختن کدام موضوع یا مهارت، زمینه ساز آرزوهای بی پایانتان است؟ آیا این مهارت، روش صحیح یادگیری نیست؟
اگر روش یادگیری دقیق تر، سریع تر و بهتر را بدانید، می توانید آن را در هر کار دیگری هم استفاده کنید؛ مثلاً می توانید افکار و انگیزه های خود را مدیریت کنید یا برای آموختن زبان جدید، موسیقی، هنرهای رزمی، فنون بازاریابی، ریاضیات و... از آن بهره بگیرید. دیگر هیچ حدومرزی پیش روی شما وجود نخواهد داشت، شما به یک ابرقهرمان ذهنی تبدیل خواهید شد و انجام هر کاری برای شما ممکن می شود؛ چراکه شما ذهنی نامحدود دارید.
جیم کوییک هدف خود را از نگارش کتاب بی حد و مرز، تبدیل کردن این آرزو به واقعیت می داند. این کتاب می خواهد آن دنیای خارق العاده را به شما ببخشد و به شما یاد بدهد که چگونه مغز خود را از محدودیت های از قبل تعریف شده رها کنید. با خواندن این کتاب خواهید آموخت که چگونه انگیزه های خود را از محدودیت ها آزاد کنید و حافظه، تمرکز، و عادت های خود را تا بی نهایت گسترش بدهید. اگرمن رابه عنوان راهنمای سفر قهرمانانه ی خود قبول دارید، این کتاب می تواند برای شما در حکم نقشه ی راه باشد. با کمک این نقشه می توانید مدیریت ذهن و انگیزه های خود را به دست بگیرید و روش های یادگیری را بیاموزید. هنگامی که به انتهای این سفر برسید، ذهنی رها از هرگونه محدودیت خواهید داشت.

خلاصه کتاب بی حد و مرز

ارزشمندترین موهبتی که خداوند به ما عطا کرده، مغز است. مغز همان عاملی است که آموختن، عشق ورزیدن، اندیشیدن، آفریدن و حتی شادی کردن را برای ما ممکن کرده است. مغز همچون دروازه ای ما را به جهان احساسات، استعدادها و توانایی ها راه می دهد تا به تجربه ی عمیق زندگی و عشق ورزی پایدار دست یابیم. مغز به ما کمک می کند طرح های نو دراندازیم و آن ها را بپرورانیم و به سرانجام برسانیم.
جیم کوئیک، در کتاب «بی حد و مرز»، نقشه ی راهی را برای آموزش نحوه ی صحیح یادگیری پیش روی خوانندگان قرار می دهد. جیم، درس هایی را که خود از زندگی گرفته، با سخاوت تمام در اختیار خوانندگان قرار داده است. او سه دهه از عمرش را با کارکردن با اقشار مختلف جامعه شامل دانش آموزان، معلمان، کارگران ساختمانی، سیاست مداران، تاجران، دانشمندان و انسان های مشهوری مانند بازیگران و ورزش کاران و خوانندگان گذرانده است. او با بعضی از پیشرفته ترین ساختار های آموزشی جهان کار کرده و شاگردان زیادی را تعلیم داده است. روش تدریس وی روشی کاملاً کارآمد است که می تواند روی همه ی ما تأثیر مثبت بگذارد.
هیچ قرص و دارویی وجود ندارد که یک شبه کسی را نابغه کند، اما برای رسیدن به موفقیت روندی وجود دارد که باید طی شود و این روند در این کتاب معرفی شده است. کتاب «بی حد و مرز»، برنامه ای برای تقویت مغز است؛ برنامه ای که نه تنها یادگیری سریع تر، بهتر و موثرتر را به ما می آموزد، بلکه مغز ما را با تغذیه ی مناسب، تمرین، تعمق و استراحت کافی از جنبه ی فیزیکی نیز درمان می کند تا سرعت ایجاد سلول های مغزی جدید و برقراری ارتباط بین آن ها را افزایش دهد. در واقع، جیم سه کتاب را در قالب یک کتاب ارائه کرده است. اگر ذهنیت، انگیزه و روش های کنونی شما مانع دستیابی به آرزوهایتان شده است، این کتاب بهترین دستورالعمل برای دست یافتن به ذهن و آینده ای بهتر، روشن تر و درخشان تر است.
کتاب بی حد و مرز دارای چهار بخش با عناوین زیر است و در 15 فصل این بحث را پی می گیرد و درخاتمه یک برنامه ی ده روزه را به مخاطب ارائه می دهد:
بخش اول: ذهن خود را رها کنید.
بخش دوم: ذهنیت نامحدود: پرسش درباره ی چیستی 
بخش سوم: انگیزه ی نامحدود: پرسش درباره ی چرایی
بخش چهارم: روش های نامحدود: پرسش هایی درباره ی چگونگی

خرید کتاب بی حد و مرز

نسخه ی چاپی کتاب بی حد و مرز را می توانید از طریق سایت و یا نرم افزار فراکتاب خریداری کنید و از خواندن آن لذت ببرید.

برشی از متن کتاب

روش بهتر مطالعه کردن
چرا توانایی ما در مطالعه محدود است؟ بیشتر افراد روش مطالعه ی موثر را بلد نیستند؛ چون هیچ وقت آن را یاد نگرفته اند. البته بیشتر مردم برحسب عادت فکر می کنند روش یادگیری را بلدند. مشکل اینجاست که بیشتر روش هایی را هم که بلدند، قدیمی و ناکارآمدند. از زمان ابداع بسیاری از این روش ها صدها سال می گذرد.
دورانی که در آن زندگی می کنیم، دورانی پر از اطلاعات رقابتی است و این اطلاعات در همه ی بخش های زندگی نقش دارند. این در حالی است که ما برای جذب و پردازش اطلاعات هنوز از همان روش های قدیمی استفاده می کنیم. امروزه برای یادگیری به روش ها و شرایط بسیار متفاوتی نیاز داریم، اما بیشتر ما آموخته ایم که مطالعه یعنی مرور چندباره ی مطالب؛ به نحوی که بتوانیم آن ها را برای امتحان نشخوار کنیم. به زودی درباره ی این موضوع سخن خواهم گفت که چرا خرخوانی در شب امتحان راه خوبی برای درس خواندن نیست، اما فعلاً به گفتن این جمله بسنده می کنم که نتیجه ی این کار با حد مطلوب فاصله ی زیادی دارد.
موفق ترین افراد در این جهان، کسانی هستند که در تمام عمر به دنبال مطالعه و کسب دانش هستند؛ یعنی همواره می کوشند مهارت های تازه ای یاد بگیرند، اطلاعات خود را در حوزه هایی خاص به روز نگه دارند و درباره ی حوزه هایی که ممکن است به دانش آن ها بیفزاید، اطلاعات کسب کنند. همان طور که پیش تر اشاره شد، دانش اندوزی مستمر، مزایای زیادی دارد. بنابراین، اگر می خواهید به هدف خود مبنی بر دانش اندوزی بی قیدوبند برسید، باید مطالعه را بخش جدایی ناپذیر زندگی خود فرض کنید.
این موضوع را جیمز، یکی از دانشجویانم، کشف کرد. کشف این مطلب یک باره اتفاق نیفتاد؛ او در روند تحصیلات خود با مشکلاتی مواجه بود و بااینکه همیشه رویای موفقیت در تجارت را در سر می پروراند، پس از پایان دبیرستان، سه سال در یک فروشگاه کار کرد. ...

دانلود کتاب بی حد و مرز

نسخه ی الکترونیک کتاب بی حد و مرز را می توانید از طریق نرم افزار فراکتاب دانلود کرده و سپس آن را در کتابخوان فراکتاب مطالعه کنید.

دانلود کتاب بی حد و مرز

مشخصات کتاب بی حد و مرز در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر: آلاچیق کتاب
نویسنده: جیم کوئیک
مترجم: زینب موحدی
تعداد صفحه: 332
موضوع:  مدیریت بر خود، روان شناسی
قالب: چاپی و الکترونیک

صفحات کتاب :
332
کنگره :
‏‫‭‭‏‫‬‭‫‬‭BF۶۳۷
دیویی :
‏‫‬‭۱۵۸/۱
کتابشناسی ملی :
8655824
شابک :
9786229600375
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه بی حد و مرز