نظر شما چیست؟

کیف کتاب آموزش سواد مالی به کودکان 30 جلدی، اثر پیتر کالینگتون و دیگران، با ترجمه اعظم میرزایی و دیگران، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1401 توسط انتشارات قدیانی، به چاپ رسیده است.

مجموعه کتاب سواد مالی

آموزش سواد مالی به کودکان قدیانی، مجموعه‌ای از دانش‌ها، مهارت‌ها، گرایش‌ها و رفتارهای مالی است که ارتقای آن، تدبیر مالی و در نتیجه رشد اقتصادی فرد و جامعه را در پی خواهد داشت. در مجموعه  30 جلدی داستان های سواد مالی که توسط انتشارات قدیانی منتشر شده است، مهارت های خرج و پس انداز، اعتبار و بدهی، کاریابی و درآمد، سرمایه گذاری، ریسک و بیمه و تصمیم گیری مالی با زبان داستان به کودکان مقطع دوم دبستان آموزش داده می شود. 

دانلود کتاب سواد مالی برای کودکان

امکان دانلود کتاب سواد مالی برای کودکان، در اپلیکیشن فراکتاب وجود ندارد ولی جهت خرید نسخه چاپی آن، با تخفیف ویژه به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید و بعد از تهیه آن از مطالعه آن لذت ببرید.

دانلود رایگان کتاب سواد مالی

انتشار دانلود رایگان کتاب سواد مالی، موجب ضایع شدن حق ناشر می شود. ولی شما می توانید برای خرید نسخه چاپی این کتاب با تخفیف ویژه به سایت یا اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید.

بهترین کتاب های سواد مالی

در این مقاله به 2کتاب از بهترین کتابهای سواد مالی اشاره می کنیم:

اسرار ذهن ثروتمند

کتاب اسرار ذهن ثروتمند به نویسندگی تی هارو اکر می باشد و توسط انتشارات گاه نوین،روانه بازار کتاب شده است.

تقریبا تمام کتاب هایی که در زمینه افزایش هوش مالی و اقتصادی نوشته شده‌اند، براساس کتاب مشهور ناپلئون هیل، بیندیشید و ثروتمند شوید، نوشته شده‌اند. نکته مهم و اصلی برای ثروتمند شدن، تغییر دادن ذهنیت است. تی هارو اکر در کتاب اسرار ذهن ثروتمند در تلاش است تا بر همین اساس به مخاطبانش کمک کند تا ذهنیت خودشان را اصلاح کنند. این کتاب دربردارنده راهکارهایی عالی برای تمام کسانی است که در تلاشند تا به استقلال مالی برسند.

اگر این کتاب را بخوانید و بر اساس آن عمل کنید، خواهید دید که رسیدن به استقلال مالی چندان هم سخت به نظر نمی‌رسد.

برای خرید نسخه چاپی این کتاب با تخفیف به سایت یا اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید و بعد از تهیه، از مطالعه آن لذت ببرید.

آموزش سواد مالی سطح دو

متن کتاب سواد مالی

دید اقتصادی

دید اقتصادی یکی از آن اصطلاحات معروفی است که در هر جمعی که صحبت‌های اقتصادی باشد، بسیار می‌شنوید. اما واقعا دید اقتصادی چیست؟ پیتر دی‌شیف و اندرو د‌ی‌شیف در کتاب دید اقتصادی، داستانی جذاب را روایت می‌کنند. داستانی که شما را در جریان وقایع اقتصادی مهم آمریکا قرار می‌دهد و زبان ساده و طنزش آن را خاص و منحصر به فرد کرده است.

در این کتاب با یک روایت داستانی روبه‌رو می‌شوید که مفاهیم اقتصادی را برایتان شرح داده است و در حین حال مکتب اتریشی اقتصاد را هم آموزش داده است. یک کتاب بامزه که اقتصاد را آموزش می‌دهد و این مبحث احتمالا خشک را تبدیل به یک داستان بامزه و خواندنی کرده است و همچنین یک کتاب خوب برای افزایش هوش مالی به شمار می‌رود.

کتاب دید اقتصادی، توسط انتشارات آریاناقلم، روانه بازار کتاب شده است.  

خرید مجموعه کتاب سواد مالی

برای خرید نسخه چاپی این کتاب با تخفیف به سایت یا اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید و بعد از تهیه، از مطالعه آن لذت ببرید.

خرید مجموعه کتاب سواد مالی

مشخصات کیف کتاب آموزش سواد مالی به کودکان 30 جلدی در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر: قدیانی
نویسنده: پیتر کالینگتون و دیگران
ترجمه: اعظم میرزایی و دیگران
موضوع: آموزشی کودکان
قالب: چاپی با تخفیف ویژه

 

دیویی :
دا130
شابک :
9786000808228

کتاب های مشابه کیف کتاب آموزش سواد مالی به کودکان 30 جلدی