کتاب برتری خفیف pdf

تبدیل اقدامات کوچک به موفقیت ها و شادی های بزرگ

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 29,000
نظر شما چیست؟

کتاب برتری خفیف اثر جف اولسون با ترجمه شادبه بصیر توسط انتشارات اندیشه آگاه منتشر شده است. این کتاب بسیار ساده است، پیروی از آن سخت نیست و می‌تواند هر فردی را از جایی که در آن هست به مقصدی برساند که می‌خواهد برسد. کتاب برتری خفیف pdf در نسخه الکترونیک در دسترس شماست.

معرفی کتاب برتری خفیف pdf

کتاب برتری خفیف اثر جف اولسون با ترجمه شادبه بصیر توسط انتشارات اندیشه آگاه منتشر شده است. این کتاب بسیار ساده است، پیروی از آن سخت نیست و می‌تواند هر فردی را از جایی که در آن هست به مقصدی برساند که می‌خواهد برسد. برتری خفیف کتابی است که اثربخشی تمام کتاب‌های حوزه رشد فردی را تضمین می‌کند. این کتاب رمز واقعی موفقیت است!

این کتاب شما را از قواعد نانوشته که بدون آگاهی از آن‌ها زندگی می‌کنید آگاه می‌کند. برتری خفیف به ما می‌آموزد که برای پیشرفت صبور باشیم و در هر بار تلاش، به یک درصد پیشرفت قانع باشیم. این کتاب به ما می‌آموزد نتایج منفی و مثبت یک‌شبه حاصل نمی‌شوند، بلکه ماحصل اقداماتِ روزمره و ساده‌اند.

خلاصه کتاب برتری خفیف

هدف این کتاب نشان دادن فلسفه است. کتاب حاضر شیوه اثرگذاری فلسفه برتری خفیف را توضیح می‌دهد، مثال‌های متعددی را نقل می‌کند و نشان می‌دهد چگونه می‌توانید این فلسفه را به بخش مرکزی نحوه نگاه کردن به دنیا و چگونگی زیستن در زندگی روزمره تبدیل کنید.

چیزهایی که شما را از شکست نجات می‌دهند و تا مرز بقا و موفقیت بالا می‌کشند اقداماتی ساده هستند. آن‌قدر ساده که در واقع، به‌راحتی نادیده گرفته می‌شوند. نادیده گرفتنشان به این دلیل به‌شدت آسان است که وقتی به آن‌ها می‌نگرید، بی‌اهمیت جلوه می‌کنند. آن‌ها کارهای بزرگی نیستند که نیازمند زحمت فراوان باشند. قهرمانانه یا دراماتیک هم نیستند. بیشترشان کارهایی کوچک‌اند که روزانه انجامشان می‌دهید و هیچ‌کس آن‌ها را نمی‌بیند. انجامشان بسیار ساده است اما با این حال، افراد موفق نیز واقعاً آن‌ها را انجام می‌دهند؛ در‌حالی‌که، افراد شکست‌خورده تنها به آن‌ها خیره شده و هیچ اقدامی انجام نمی‌دهند.

درباره نویسنده کتاب برتری خفیف

جف اولسون برای بیش از هزار مخاطب در سراسر ایالات متحده و جهان سخنرانی کرده است. در سی سال گذشته، اولسون به صدها هزار نفر کمک کرده تا به آزادی مالی دست یابند و شخصیت خود را بهبود دهند.

جف متولدشده و بزرگ‌شده آلبوکرکی در ایالت نیومکزیکوست و با بهترین رتبه مدرک کارشناسی خود را در رشته بازاریابی از دانشگاه نیومکزیکو گرفته است. در دوران کارشناسی ارشد، وارد فرودگاه آلبوکرکی شد و توانست یکی از جوان‌ترین مدیران صنعت هوانوردی شود؛ سپس، شرکت تگزاس اینسترومنتس او را استخدام کرد و در کمتر از پنج سال پله‌های ترقی را از مسئول فروش تا مدیر سیستم‌های هوشمند طی کرد. پس از ترک تگزاس اینسترومنتس، شرکتی به نام «سان ایر آف آمریکا» را تأسیس کرد. این شرکت در تمام جنبه‌های انرژی خورشیدی فعالیت می‌کرد، از طراحی و تولید تا بازاریابی و توزیع.

ظرف چهار سال، با تجربیاتِ عملی و آموزش‌های رسمی تجاری که جف کسب کرده بود سان ایر به یکی از بزرگترین شرکت‌های انرژی خورشیدی ایالات متحده تبدیل شد. در سال 2012، جف شرکتی را در زمینه فروش مستقیم راه انداخت. او این شرکت را از صفر شروع کرد و ظرف یک سال به شرکتی با ارزش 100 میلیون دلار تبدیل کرد و در جایگاه اولین شرکتی قرار گرفت که در صنعتِ خودش به چنین موفقیتی دست می‌یافت. ظرف دو سال، این شرکت در مسیر تبدیل به شرکتی با ارزش چند صد میلیون ‌دلاری قرار گرفت.

از زمان اولین تجربه‌اش با تگزاس اینسترومنتس و سان ایر، جف با مجموعه‌ای از تیم‌های فروش، بازاریابی و توزیع، کار کرده و سه شرکت فروش و توزیع متفاوت را پایه‌گذاری کرده است. این شرکت‌ها از صفر شروع کرده‌اند و به سازمان‌هایی تبدیل شده‌اند که هر کدام چندمیلیون دلار ارزش دارند و جف مدیرعامل یکی از این شرکت‌ها شده است. او در اوایل دهه 1990، با نصب سی‌هزار آنتن ماهواره‌ای در خانه‌هایی در سراسر کشور، توانست یک برنامه آموزشی ملی برای تربیت نیروهای فروش مستقل ترتیب دهد. براساس این تجربه، او شرکت «شبکه مردمی» را پایه‌گذاری کرد. این شرکت یکی از بزرگترین مجموعه‌های آموزش رشد فردی در سراسر ایالات متحده بود که در آن دوران با چهره‌های افسانه‌ایِ رشد فردی مانند تونی الساندرا، لس براون، نیدو کوبین، جیم ران و برایان تریسی و افراد بزرگ دیگر کار کرد. در پی این همکاری‌ها، تقریباً هزار برنامه تلویزیونی تولید و سمینارهایی در تمام شهرهای بزرگ ایالات متحده برگزار شد. در عکس روی جلد نشریاتی مانند «وال‌استریت ژورنال»، «کارآفرین» و «موفقیت» عکس او درج شده است.

نسخه اصلی برتری خفیف نوشته جف اولسون، اولین بار در سال 2005 منتشر و خیلی زود به یکی از کتاب‌های پرفروش ایالات متحده تبدیل شد. سه سال بعد، جف با همکاری بنیاد موفقیت، نسخه‌ای از این کتاب را با عنوان «موفقیت برای نوجوانان: نوجوانان واقعی درباره استفاده از برتری خفیف صحبت می‌کنند» منتشر کرد که برای نوجوانان نوشته شده بود. این نسخه در بین دو میلیون نوجوان توزیع شد.

توصیفی که جف از خودش ارائه می‌دهد «دانشجوی مادام‌العمر رشد فردی» است. جف به همان اندازه که به موفقیت مالی و فردی پایبند است به سلامت و شادکامی هم متعهد است. در حال حاضر، محل کار جف در دالاس تگزاس است و محل زندگی او در فورت لادردیل ایالت فلوریداست.

بخشی از متن کتاب

شبی که ماشینم را توقیف کردند ناامیدانه در گوشه‌ای نشستم. سال‌ها قبل‌تر که دانشجویی ناکام بودم، روز انزجار را تجربه کردم. اکنون که برگی دیگر از زندگی‌ام سقوط کرد، به‌عنوان کارآفرینی شکست‌خورده، وارد شب ناامیدی شدم.

درک نمی‌کردم چه بلایی سرم آمده است. پس از سال‌ها شکست و ناکامی، روزی از خواب برخاستم، دوباره به کالج رفتم، از خودم کار کشیدم، از صفر شروع کردم و با برترین رتبه درسم را تمام کردم؛ پنج سال برای یک شرکت بزرگ کار کردم و قله‌های موفقیت را در آنجا فتح کردم؛ سپس در کمتر از پنج سال شرکت خودم را تأسیس کردم و آنجا را هم به شرکتی برتر تبدیل کردم. خودم را از فرش به عرش رسانده بودم. اما اکنون، آیا پس از سفری چهارده‌ ساله، به همان جای اول بازگشته‌ بودم؟

بی‌پول‌تر از گورجس‌ جورج بودم که بی‌هدف در ساحل ولگردی می‌کرد. این‌همه سال خونِ‌جگر خوردن برای چه بود؟ نمی‌توانستم دلیلش را درک کنم. عدالت و منطقی نمی‌دیدم. حسم مانند نوجوانی بود که در دنیایی فاقد منطق، عصبانی و حیرت‌زده است. آیا زندگی ذاتاً ناعادلانه و فاقد منطق است؟ اصلاً زندگی ارزش تلاش کردن را دارد؟

آنجا بود که شروع کردم به بررسی آنچه در زندگی‌ام اتفاق افتاده.

 این‌بار، در ذهنم جرقه‌ای زده نشد. این‌بار، مانند لحظه‌ای نبود که در زمین گلف اورلاندو ایستاده بودم. نمی‌توانستم مسیر زندگی‌ام را تغییر دهم و هیچ تصمیم ناگهانی‌ای بگیرم. من قبلاً همه این راه‌ها را رفته بود و نتیجه‌اش همانی شده بود که الان شاهدش بودم. این بار باید می‌نشستم و به‌صورت دقیق و نظام‌مند، قطعات به‌هم‌ریخته زندگیِ ازهم‌گسیخته‌ام را بررسی می‌کردم..

قیمت کتاب برتری خفیف

برای تهیه راحت کتاب برتری خفیف، این کتاب با قیمت مناسب در فراکتاب عرضه شده است.

خرید کتاب برتری خفیف

در فراکتاب امکان دانلود کتاب برتری خفیف نسخه الکترونیک فراهم شده است.

دانلود کتاب برتری خفیف

مشخصات کتاب برتری خفیف pdf در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر: اندیشه آگاه
نویسنده: جف اولسون
گوینده: شادبه بصیر
تعداد صفحه: 454
موضوع: تبدیل اقدامات کوچک به موفقیت ها و شادی های بزرگ
قالب: الکترونیک

 

صفحات کتاب :
454
دیویی :
‏‫‬‭۱۵۸/۱
کتابشناسی ملی :
۸۹۶۷۶۱۹
شابک :
‏‫‭978-622-94573-9-9 ‬‬
سال نشر :
1401

کتاب های مشابه برتری خفیف