امتیاز
5 / 0.0
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 29,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب داستان تتو

داستان تتو درباره قشر نوجوان است که می خواهد خود را به اثبات برساند، اما درگیر مسائلی می شود که متاسفانه به گمراهی و تباهی می رسد. موضوع کتاب درواقع بیان بخشی از آسیب های اجتماعی در جامعه است که به صورت داستان بیان شده است ، داستان واقعی که در کشورمان اتفاق افتاده است وهر روزه به گونه ای وشکلی جدید خود را به منصه ظهور می رساند.

تفاوت های رفتاری خانواده های سنتی درارتباط با پسران ودختران، تبعیض های قانونی، سنت ها، آداب ورسوم اشتباه، بی بند وباری، تقلید کورکورانه از فرهنگ سایر کشورها و...ازجمله مواردی هستند که باعث انحطاط، نابودی وگمراهی انسانها بویژه قشر نوجوان کشور می شوند.

داستان تتو که به قلم شیوای نویسنده و هنرمند گرامی کشورمان آقای رضا فیاضی به نگارش در آمده است حاکی از درد مشترک دختران ایرانی است که برای رسیدن به آرزویی نه چندان بزرگ، بعلت عدم آگاهی رفتاری صحیح خانواده ها در گرداب مشکلات افتاده و در ورطه نابودی دست و پا زده و زندگی خود را از دست می دهند. رمان زیبای تتو تلنگری است بر جامعه ای که هنوز جایگاه واقعی نوجوانان بویژه  دخترانش را نمی شناسد.

نویسنده درباره خود ورمانش چنین می گوید: به دنیا که آمدم ملی خطابم کردند، چرا که یک سال پیش از ملی شدن نفت به دنیا آمده بودم. پانزده تیرماه 1332 برایم شناسنامه گرفتند وعبدالرضا خطابم کردند. دوستی از راه رسید وعبدل را برداشت وبعد از آن شدم رضا فیاضی. من خواندن وشنیدن این کتاب را به همه بویژه نوجوانان کشورم سفارش می کنم تا اسیر وسوسه های کاذب وظاهر دروغین افراد ناصالح نگردند. اما خانواده نیز موظف است حین مراقبت، به شخصیت آنان احترام بگذارد وآنان را مستقل بار آورند تا سرنوشت قهرمان داستان ریحانه را پیدا نکنند.



  

صفحات کتاب :
227
کنگره :
PIR۸۱۶۹‭‬
دیویی :
۸‮فا‬۳/۶۲‭‬
کتابشناسی ملی :
6223276
شابک :
978-622-7349-07-8
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه داستان تتو