امتیاز
5 / 0.0
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 30,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب چند داستان کوتاه درباره مرگ و سایر قضایا

کتاب "چند داستان کوتاه درباره مرگ وسایر قضایا" مجموعه ای از داستانهای کوتاهی است که هرکدام محصول یک دوره‌ی فکری نویسنده است. فرزین جواهردشتی، نویسنده کتاب در داستانهایش دنیایی می سازد که در آن به خود و آرزوهایش اجازه تنفس بدهد. در این کتاب از رئالیسم جادویی(الیاس)، تخیل براساس واقعیت(ببر)، تخیل درزمینه های تاریخی(مغول) و هم نوعی ادبیات سیاه(مرده شور وعقاب گرسنه) بهره برده است. نویسنده در مسیر زندگی پر تب و تابش گاه الیاس شده است و گاه ابراهیم مغول، گاه گربه روبان برگردن و گاه عقاب گرسنه، اما هیچ گاه سعی نمی کند تا دیالوگی که با مخاطبش به وجود می آورد را در نیمه رها کند و ناصحی شود نشسته بر برج عاجی دور از دردهای آشکار و پنهان روح انسانهای باعاطفه و حساس این روزگار.

ما همه جزیره های تنهایی هستیم که در اقیانوسی از تردید، ترس و منفعت طلبی قرار داریم. تنها راه ارتباطی ما آن است که پیامی از دل برخاسته را روی کاغذی خیالی بنویسیم، درشیشه ای ازجنس آرزو بگذاریم و به دست امواج آشفته بسپاریم. باشد که ساکن جزیزه ای دیگر، آن را بازیابد و بخواند و تنهایی ما را با روح خود تقسیم کند.

کتاب "چند داستان کوتاه درباره ی مرگ وسایر قضایا" شامل هفده داستان کوتاه می باشد که به همت نشر دیجیتال موج کتاب صوتی شده است. این داستانها را با صدای حسین مردانشاه خواهید شنید. امیدواریم مورد پسندتان قرار گیرد ونظرات خود را مرقوم فرمایید. 

صفحات کتاب :
88
کنگره :
PIR۸۳۳۹‭‬ ‭/و۲‏‫‬‮‭چ۹ ۱۳۹۷
دیویی :
۸‮فا‬۳/۶۲‬‬
کتابشناسی ملی :
5480642
شابک :
978-600-8757-50-4‬
سال نشر :
1397

کتاب های مشابه چند داستان کوتاه درباره مرگ و سایر قضایا