امتیاز
5 / 0.0
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,000
نظر شما چیست؟

شخصیت اصلی داستان کتاب صوتی بابا لنگ دراز، « جودی آبوت » دختر سرزنده و باهوشی است که در یک پرورشگاه بزرگ می شود اما با پشتیبانی مالیِ حامیِ ناشناس خود می تواند به مدرسه خصوصی راه یابد.

معرفی کتاب صوتی بابا لنگ دراز

شخصیت اصلی داستان، «جودی آبوت» دختر سرزنده و باهوشی است که در یک پرورشگاه بزرگ می شود اما با پشتیبانی مالیِ حامیِ ناشناس خود می تواند به مدرسه خصوصی راه یابد.

جودی که حامی خود را نمی شناسد و فقط در یک نگاه از پشت سر دیده است، او را «بابا لنگ دراز» می نامد و اغلب درباره زندگی و فعالیت هایش به او نامه می نویسد جودی در مدرسه به سختی تلاش می کند تا فاصله فرهنگی خود با جامعه پیرامونش را که ناشی از بزرگ شدن در انزوای پرورشگاه است، جبران کند در این داستان از عشق، محبت، اختلاف فرهنگی، مقوله های اجتماعی مطالبی را با بیانی زیبا می شنویم وبا راوی داستان همراه می شویم وخاطرات جودی را پی می گیریم 

بخشی از متن کتاب

قول داده بودم با پرچانگی هایم وقت شما را نگیرم وتنها در زمان های مقرر نامه بنویسم  اما این یکی را برمن ببخشایید این نامه نیست بلکه درد دل ورنجنامه یک دختر دل افسرده تنهاست،دختری که جز شما هیچکس را ندارد. امشب از در ودیوار غم می بارد، توفان می توفد و همه جا پیراهن سپید برتن کرده است. لرزش شیشه های پنجره رعشه بر تار و پودم می اندازد. با مهمانانم فنجانی قهوه خورده ام و بی خوابی به سرم زده است.

کتاب صوتی بابا لنگ دراز

نسخه صوتی رمان بابا لنگ دراز را در نرم افزار فراکتاب دانلود کنید و یا به صورت آنلاین بشنوید.

صفحات کتاب :
88
کنگره :
‏‫PS۳۵۴۱ ‭/ب۵‏‫‬‮‭ب۲ ۱۳۸۹
دیویی :
‏‫‬‮‭۸۱۳/۵۲
کتابشناسی ملی :
2083166
شابک :
978-600-5955-07-1
سال نشر :
1389

کتاب های مشابه بابا لنگ دراز