نظر شما چیست؟

معرفی کتاب چگونه مرد زندگی ام را درک کنم

 کتاب چگونه مرد زندگی ام را درک کنم راهنمای ارزشمندی است برای اینکه بیاموزید چطور با مرد زندگی خود ارتباط برقرار کنید. دکتر جان گری به شما می گوید که چطور ارتباط عاشقانه خودرا عمیق‌تر کنید. امروزه زنان و مردان به علت عدم آشنایی روحیات و  نداشتن شناخت کامل از یکدیگر در زندگی مشترک، اغلب دچار سوء تفاهم شده و کانون گرم خانواده تبدیل به صحنه جنگ و نزاع می‌شود. داشتن رابطه سالم و بدون تنش بدون اگاهی، مطالعه، حرف زدن، شنیدن و شناخت روحیه طرف مقابل امکان پذیر نیست.

تصور کنید که مردها از سیاره مریخ و زنان از سیاره ونوس هستند. روزی وقتی مریخی ها با تلسکوپ خود درحال تماشای دیگر سیارات بودند، ونوسی‌ها را کشف کردند. آنها عاشق ونوسی‌ها شدند و به سرعت سفینه‌ای اختراع کردند و به سوی آنها پرواز کردند. ونوسی‌ها با آغوش باز از مریخی‌ها استقبال کردند. عشق میان مریخی‌ها وونوسی‌ها شگفت انگیز بود. اگرچه آنها از دو دنیای متفاوت بودند از تفاوتهای  یکدیگر لذت می‌بردند و ماه‌ها زمان صرف کردند تا یکدیگر را بشناسند و نیازهای متفاوت را هم کشف و درک کنند. سپس مریخی‌ها و ونوسی‌ها تصمیم گرفتند به زمین پرواز کنند اما فراموش کردند که از دو سیاره متفاوت‌اند و از آن روز به بعد با هم اختلاف دارند.

این کتاب منبع بسیار خوبی برای ارتباط بین زن و مرد و شناخت است، مسائلی که به ظاهر کوچک و پیش پا افتاده به نظر می‌آیند، ولی می‌توانند عاملی برای بروز  مشکلات بزرگ در زندگی مشترک شوند.

با شنیدن این کتاب و جملات کلیدی آن، افراد با شخصیت همسرشان آشنا می‌شوند و می‌توانند با توجه کردن به این موارد ارتباط عاشقانه خود را عمیق‌تر کرده و همسر خود را بهتر درک کنند. هر رابطه‌ای با چالش‌های زیادی رو به‌ رو است. زمانی که بر این چالش‌ها غلبه کنیم، می‌توانیم به همراه یکدیگر در عشق رشد کنیم.


 

صفحات کتاب :
115
کنگره :
HQ۱۰۹۰‏‫‭/گ۴م۴۳ ۱۳۹۰
دیویی :
۳۰۵/۳۱
کتابشناسی ملی :
2384620
شابک :
978-964-328-743-6
سال نشر :
1390

کتاب های مشابه چگونه مرد زندگی ام را درک کنم