نظر شما چیست؟

معرفی کتاب چگونه زن زندگی ام را درک کنم

امروزه زنان و مردان به علت عدم آشنایی روحیات و نداشتن شناخت کامل از یکدیگر در زندگی مشترک، اغلب دچار سوء تفاهم شده و کانون گرم خانواده تبدیل به صحنه جنگ و نزاع میشود. داشتن رابطه سالم و بدون تنش بدون اگاهی، مطالعه، حرف زدن، شنیدن و شناخت روحیه طرف مقابل امکان پذیر نمیباشد.

این کتاب منبع بسیار خوبی برای ارتباط بین زن و مرد و شناخت زن است، مسایلی که به ظاهر کوچک و پیش پا افتاده به نظر می آیند، ولی می توانند عاملی برای بروز مشکلات بزرگ در زندگی مشترک شوند. با شنیدن این کتاب و جملات کلیدی آن، زنان با شخصیت خود بهتر آشنا می شوند و مردان می توانند با توجه کردن به این موارد ارتباط عاشقانه خود را عمیق تر کرده و همسر خود را بهتر درک کنند.

هر رابطه ای با چالش های زیادی روبروست. زمانی که بر این چالش ها غلبه کنیم، می توانیم به همراه یکدیگر در عشق رشد کنیم. تصورکنید که مردها ازسیاره مریخ و زنان از سیاره ونوس هستند. روزی وقتی مریخی ها با تلسکوپ خود درحال تماشای دیگر سیارات بودند، ونوسی ها را کشف کردند. آنها عاشق ونوسی ها شدند و به سرعت سفینه ای اختراع کردند و به سوی آنها پرواز کردند. ونوسی ها با آغوش باز از مریخی ها استقبال کردند. عشق میان مریخی ها وونوسی ها شگفت انگیزبود.

اگرچه آنها از دو دنیای متفاوت بودند از تفاوتهای یکدیگر لذت می بردند و ماه ها زمان صرف کردند تا یکدیگر را بشناسند و نیازهای متفاوت هم را کشف و درک کنند. سپس مریخی ها و ونوسی ها تصمیم گرفتند به زمین پرواز کنند اما فراموش کردندکه از دو سیاره متفاوت اند و از آن رز به بعد با هم اختلاف دارند.


این کتاب راهنمای ارزشمندی است برای اینکه بیاموزید چطور با زن زندگی خود ارتباط برقرار کنید. دکتر جان گری به شما می گوید که چطور ارتباط عاشقانه خود را عمیق تر کنید.

ما در نشر صوتی موج کتاب قصد داریم با ارائه کتب روانشناسی و انگیزشی گامی در جهت رفع مشکلات موجود درجامعه بر داریم. عدم تفاهم و نداشتن شناخت از  شخصیت خودمان و فرد مقابل می تواند در ایجاد رابطه سالم خدشه وارد کند، چه  خوب است هرچه زودتر جهت ایجاد جامعه ای سالم دست به دست هم داده و منتظر اتفاق از سیاره ای یگر نباشیم.

خانواده رکن اساسی جامعه را تشکیل می دهد، وجود اختلاف و تنش در خانواده  باعث نشر این معضل در جامعه می شود. اگر در انتخاب یار، همدم، همسر، شناخت کافی و درست داشته باشیم بطور حتم خانواده ای که در پی این شناخت بوجود می آید خانواده ای سالم و عاری از دعوا و اختلاف می شود و در نهایت جامعه ای شاد خواهیم داشت. کلام، سخن و گفتگو باید مبتنی بر علم و آگاهی باشد که باعث رنجش وسوتفاهم نشود. این کتاب از جمله کتب روانشناسی است که به ما می آموزد از چه کلامی استفاده کنیم تا در یک رابطه موفق شویم.

در این کتاب می شنویم:

زمانی که مرد ساکت است برای زن بسیار آسان است که بدترین مسائل را در ذهنش تصورکند.زمانی که زنی ناراحت است یا روز پرفشاری را پشت سر گذاشته است برای احساس آرامش به دنبال شخصی است که بتواند به او اعتماد کند و با او درباره ی مشکلاتش با شرح جزئیات صحبت کند.

کتاب چگونه زن زندگی ام را درک کنم را آقای علی مهنام فر با صدای زیبا و بسیار دلنشین خوانده اند. شنیدن این کتاب را به تمامی زنان و مردان توصیه می شود.

کتابشناسی ملی :
2384469
شابک :
978-964-328-742-9
سال نشر :
1390
صفحات کتاب :
123
کنگره :
HQ۸۰۱‏‫‭‬‭/گ۴چ۸ ۱۳۹۰
دیویی :
‏‫‭۳۰۶/۷‬‬

کتاب های مشابه چگونه زن زندگی ام را درک کنم