امتیاز
5 / 0.0
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 24,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب زن و شوهری با قامت متوسط

زن و شوهری با قامت متوسط نام کتابی است که به قلم رضا فیاضی به صورت نمایشنامه نوشته شده است. نمایشنامه روایت زن و مردی است که بیمارگونه در توهم بسر می برند و زندگی خود را رقم می زنند. داستان از دوران جوانی این زوج شروع می شود و به دوران پیری ختم می شود. در کتاب زن و شوهری با قامت متوسط دغدغه های یک زوج عاشق که بچه دار نمی شوند و در آرزوی فرزند دار شدن رویا بافی می کنند را می شنویم. نشر دیجیتال موج کتاب این اثر را با صدای دو هنرمند توانمند روایت کرده است، رضا فیاضی که خود نویسنده کتاب است و شیوا خنیاگر دیگر راوی داستان می باشد.

این کتاب چندین بار  نمایشنامه خوانی شده است. نخستین بار اردیبهشت ماه سال 1394در برنامه ای به نام شنبه های بنفش در تهران اجرا شده است و دومین بار در مرداد 1397 .

در بخش از کتاب چنین آمده است:

ما یه وقتی زیاد خیابون می رفتیم اما حالا دیگه رنگ خیابونها هم یادم نیست . خیابونهای تهرون چه شکلی ان الان؟ هنوز هم کله پاچه ای ها نئون سبز می زنن؟! صف اتوبوسها شلوغه؟ نون سنگک دونه ای دو قرونه؟ زنگ ساعت مشیر هنوز هم تو کوچه ها می پیچه؟ لاله زار هنوز همون لاله زاره؟ با تئاترا وکافه هاش ؟ بلیط لاتاری هم می فروشن؟ من دلم برای خیابونهای تهران تنگ شده!



 

 

صفحات کتاب :
49
کنگره :
PIR۸۱۶۹
دیویی :
۸‮فا‬۲/۶۲
کتابشناسی ملی :
7429088
شابک :
978-600-8698-67-8
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه زن و شوهری با قامت متوسط