نظر شما چیست؟

معرفی کتاب هفت مرکز انرژی در بدن شما

همه ما می دانیم که کره ی زمین وسایر کرات، کهکشان ها و آنچه در عالم هستی وجود دارد همه و همه تشکیل دهنده ی انرژی بزرگی هستند که می توانیم آن را انرژی کل بنامیم. همانطور که انرژی دارای بار مثبت و منفی است، اجزای تشکیل دهنده ی این کل، از جمله انسانها نیز دارای انرژی مثبت و منفی هستند. اشیا ،گیاهان و حیوانات نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

وقتی انسانی دارای انرژی مثبت است، یعنی او در گره ی انرژی وجود ندارد، در نتیجه همواره عشق می ورزد، کینه و حسادت در وجودش نیست و همیشه خواهان آن است که برای خودش و دیگران مفید باشد. خوشبختانه انسان متعالی می تواند در روند سیر کمال و با گام برداشتن در مسیر خرد، بار منفی وجودش را به مثبت، زشتی ها را به زیبایی ها، دورویی ها را به یکرنگی، بدی ها را به خوبی و جنگ را به آشتی تبدیل کند.

درکتاب هفت مرکز انرژی راههای تقویت مراکز انرژی با کلامی ساده بیان شده است. با شنیدن این کتاب، فرد می تواند گره های انرژی خود را که موجب منفی شدن او می شود باز کند و با شفاف کردن مراکز انرژی، خود را به آرامش روحی و جسمی برساند. پاک کردن انرژی های منفی نیاز به تخصص و مهارت خاصی ندارد و هر فرد با شنیدن این کتاب می تواند به راحتی به آرامش و حس خوب در زندگی برسد.

در این کتاب چاکراهها که همان مراکز انرژی هستند معرفی شده اند. در شروع هرفصل با توضیح هر چاکراه، ازفرکانس مخصوص همان چاکراه استفاده شده است . توصیه می شود کتاب را حتما با هدفون یا سیستم صوتی استریو بشنوید. 

 

شابک :
978-964-328-844-0
سال نشر :
1396
صفحات کتاب :
246
کنگره :
BF۱۴۴۲‭‬ ‭/چ۲‬‬‮‏‫‬‭پ۲ ۱۳۹۶‬
دیویی :
۲۹۹/۹۳
کتابشناسی ملی :
3718606

کتاب های مشابه هفت مرکز انرژی در بدن شما