امتیاز
5 / 0.0
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 38,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب تقویت نیروی ذهن و روان(سایکیک برای مبتدیان)

در زندگی روزمره با مسائل و مشکلات عدیده ای روبرو بوده و درپی راه حل برای برطرف کردن آنان هستیم. راه حل برای برطرف کردن تمامی مشکلات نیروی ذهن و روان ماست. راههای زیادی برای رفع مشکلات روزمره از طریق ورود به سطح مقدماتی ذهن و روان یا ساحل زمان وجود دارد. دراین کتاب با این راهها و آموزش آنها آشنا می شویم.

کتاب بی نظیر تقویت نیروی ذهن و روان، درزمینه ی توسعه ی قدرت ذهن "سایکیک"تکنیک های سریع و ساده ای را پیشنهاد می کند که در عین تاثیر باورنکردنی آن در رفع مشکلات روزانه و مصونیت از گزند استرس و همچنین آشفتگی های ذهنی و روانی شگفتی آور است.

حس ششم، باعث تقویت حواس پنجگانه نیز می شود و شما قادر خواهید بود که عنان زندگی خود را تحت هر شرایطی کاملا در دستان خود بگیرید.

ویلیام دبلیو هویت نویسنده ای مستقل و مولف هشت جلد کتاب در زمینه های هیپتونیزم، قدرت ذهن "سایکیک" و خودشناسی می باشد .

دراین کتاب چنین آمداست: پیدا کردن جای پارک خودرو، قبل از ترک خانه، هوشیاری ذهن را به سطح مقدماتی ذهن و روان تغییر داده نزدیک ترین جای پارک محل ورودی فروشگاه، اداره یا هرجای دیگری را در نظر مجسم کنید. جای پارک به اندازه یک خودرو که روی آن تابلویی نصب شده و نوشته ای با این مضمون: محل پارک خودرو با نام شما، حدس بزنید چه اتفاقی می افتد؟ در کمال ناباوری محل مورد نظر شما خالی است و خودرویی در آنجا وجود ندارد. برای سایر موارد نیز خلاقیت خود را با این روش بیازمایید.


شبکه اطلاع رسانی نیرومند ذهن به شما حتی در مواقعی که شما از خطری که در کمینتان نشسته و از آن بیخبر هستید، به شما هشدار خواهد داد. تنها کاری که شما باید انجام دهید، به ساحل زمان یا سطح مقدماتی ذهن و روان وارد شده و از ذهن برتر بخواهید تا شما را از چگونگی هشدارهای ایمنی آگاه سازد.

یکی از مهمترین جنبه هایی که بشر قادر به انجام آن است ایجاد و ساختن باورهاست. باورها آن چیزی هستند که اغلب افراد را در مشکلاتشان گرفتار می کنند تا زمانی که باور ندارید می توانید برچیزی غلبه کنید، از چیزی عبورکنید و یا چیزی را به دست آورید، شانس کمی وجود دارد تا شما توانایی انجام آن کارها را داشته باشید. باورهایتان به احساس یقین شما به برخی از افکارتان بر می گردد.

اکثر مشکلاتی که ما در زندگی با آن روبرو هستیم در ذهن ما اتفاق می افتد. علاوه بر این مشکلاتی که عموما وجود دارند از تصوری که از گذشته و آینده داریم بوجود آمده است. گذشته و آینده وجود ندارند به جز در ذهن ما. بنابر این با ذهن و روان و تکیه بر نیروی شگفت انگیز ذهن می توانیم بر مشکلاتمان فائق آییم.

در این کتاب با استفاده از تکنیک ها و تمرین می آموزیم برای بدست آوردن چیزهای صحیحی که در روبه روی ما قرار دارند چگونه از نیروی ذهنمان استفاده کنیم. چگونه به خواسته هایمان برسیم و چگونه طرز تفکرمان را به سوی اتفاقات مثبت سوق دهیم. زمانی که افراد  از نظر ذهنی رنج می برند عموما به خاطر احساس بدی است که از گذشته و خاطرات منفی دارند و احساس گیر افتادن در حال حاضر و ترس و نگرانی از آینده دارند درحالی که با تقویت نیروی ذهن و بکار بستن تکنیک های ذهنی از این احساسات بد می توان عبور کرد.

کتاب تقویت نیروی ذهن و روان دارای بیست و پنج فصل است که با صدای زیبا
و روان خانم ندا پوریان گویا شده است. موج کتاب قصد دارد با هدف جذب رضایت  مخاطبان فهیم خود، کتابهایی در زمینه موفقیت و غلبه بر مشکلات را ارائه دهد.



 

 

کنگره :
BF۱۰۳۱‏‫‭/ھ۹۳ت۷ ۱۳۹۵
دیویی :
۱۳۳/۸
کتابشناسی ملی :
3650254
شابک :
978-964-8559-51-4
سال نشر :
1395
صفحات کتاب :
162

کتاب های مشابه تقویت نیروی ذهن و روان(سایکیک برای مبتدیان)