نظر شما چیست؟

معرفی کتاب مصائب مردان سر به راه

مصائب مردان سر به راه کتابی است درباره مردانی که همیشه و در هر موقعیت می خواهند دل بقیه را بدست آورند. آنها فقط زمانی از ته دل خوشحالند که دیگران راضی باشند. این مردان از دعوا کردن مثل یک بیماری خطرناک می پرهیزند و برای آنکه کسی را ازخود نرنجانند راه سخت تر را انتخاب می کنند. آنان آرامش طلب و به ظاهر مهربانند و خیال می کنند با رفتار متفاوتشان نسبت به بقیه ی مردها می توانند دل زنان را بربایند.

بطور خلاصه مردان سر به راه معتقدند اگر خوب و مهربان و نجیب باشند در ازای آن شادی، عشق و رضایت به زندگی شان سرازیر خواهد شد. این دسته از مردان در طول زندگی به گونه ای به خود ظلم می کنند وشاد نیستند. علت بروز این رفتار در مردان سر به راه ریشه در رفتار و تربیت والدین و مربیان دارد. اگر چه صحبت کردن درباره مردان سر به راه در جامعه ای که مظاهر مرد سالاری بشدت در آن بروز و ظهور  دارد، بیشتر به پیشگویی می ماند. با این همه روابط اجتماعی در چند دهه گذشته در  کشورمان تغییر کرده است و می توان به اینگونه مسائل پرداخت و قدمی برای بهبود زندگی این گروه نه چندان پرشمار، اما روبه افزایش از مردان ایرانی برداشت.

شنیدن این کتاب به تمامی خانواده ها، مردان و زنان پیشنهاد می گردد چرا که مطالب این کتاب یاد می دهد چگونه نگران نظر دیگران نباشیم و راه حلی است که امتحانش را در رها سازی مردان سر به راه از رفتارهای غیر موثرشان پس داده است.



 

صفحات کتاب :
187
کنگره :
HQ۱۰۹۰‏‫‭/گ۸د۹ ۱۳۹۶
دیویی :
۱۵۵/۳۳۲‬‬‬
کتابشناسی ملی :
4015463
شابک :
978-964-8559-76-7
سال نشر :
1396

کتاب های مشابه مصائب مردان سر به راه