نظر شما چیست؟

معرفی کتاب کاملا خودت باش

شاید برای هر یک از ما بارها و بارها پیش آمده باشد که از خود سوال کنیم برای چه منظوری به دنیا آمده ام؟ هدف من از زندگی در این جهان چیست؟ آیا آمده ام تا چند صباحی زندگی کنم و بعد به مقصد نامعلومی رخت بربندم؟ آیا پس از مرگم تمام می شوم؟ چه چیز از من باقی خواهد ماند؟

تصور اینکه با مرگ جسم به پایان می رسیم و به دست فراموشی سپرده می شویم تصوری غم انگیز است.

هر یک از ما صرف نظر از اینکه در کدام طول و عرض جغرافیایی و تحت چه شرایطی و در چگونه اجتماع و خانواده ای متولد شده و رشد کرده ایم و نیز فارغ از هر جایگاه و موقعیت اجتماعی، شغلی یا مالی که در طول سفر زندگی خود می توانیم و ممکن است که احراز کنیم، با هدفی غایی و مقصدی نهایی به این زندگی فرا خوانده شده ایم که این هدف و مقصود در طی زمان و در میان دغدغه های روزمره زندگی بشری بدست فراموشی سپرده می شود. شاید بهترین اتفاقی که برای هر یک از ما می تواند رخ دهد کشف و دریافت این موضوع اساسی است که سرمنزل روح کجاست؟

کتاب «کاملا خودت باش»‌ نوشته «متیو کلی» سخنران و نویسنده جوان استرالیایی و خالق آثاری همچون «هفت پله صمیمیت» و «آهنگ زندگی» به تمامی پرسش هایی که در بالا مطرح گردید پاسخ می دهد. نگارنده در این کتاب با طرح دروس و نکاتی ساده با وضوح و شفافیت مخاطب را به مسیری رهنمون می شود که در انتهای آن می تواند به هدف و مقصد روح در این زندگی واقف شود و توانایی های خود را برای انجام ماموریت الهی خویش پرورش دهد.

در این کتاب با مفاهیم بدیعی همچون «رویای پروردگار» آشنا می شویم که فهم آن می تواند احساسی شیرین و مجذوب کننده از هدف داشتن و منحصر به فرد بودن را در وجود ما جاری سازد.

در بخشی از این کتاب آمده است

رویاهای پروردگار برای من و شما ماورای آن چیزی است که دنیا ارائه می کند. خداوند تک تک ما را به گونه ای منحصر به فرد خلق کرده است و انتظار دارد که ما آن چه را که برایش خلق شده ایم دنبال کرده و از آن استقبال کنیم، یعنی «بهترین خودمان»

اثری را  که هم اکنون می شنوید،  نسخه صوتی کتاب "کاملا خودت باش" با روایت دلنشین جناب آقای دکتر محمد نظری هنرمند و مجری با سابقه و محبوب کشورمان است که با بیان شیوا و خوانش گرم خود مخاطب این اثر ارزنده را تا پایان و تا به دست آوردن یک نتیجه ملموس با خود همراه نگاه می دارد.

 
کتابشناسی ملی :
۶۱۱۱۲۳۶
شابک :
978-964-328-909-6
سال نشر :
1399
صفحات کتاب :
208
کنگره :
BJ۱۴۷۰
دیویی :
‏‫‭۱۵۸/۱‬‬

کتاب های مشابه کاملا خودت باش