مستند شنود

مصاحبه امینی خواه با راوی کتاب شنود

امتیاز
5 / 4.6
دریافت صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
رایگان

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

مستند شنود مصاحبه‌ای است که پس از انتشار کتاب با محوریت حجت الاسلام امینی خواه و همراهی آقای محسن عمادی مدیر مسئول انتشارات شهید ابراهیم هادی انجام شده است و در 16 قسمت به صورت رایگان در فراکتاب منتشر می‌شود.

معرفی کتاب شنود امینی خواه

کتاب شنود یکی از کتاب‌های با موضوع تجربه ‌های نزدیک به مرگ است که انتشارات شهید ابراهیم هادی در نتیجه مصاحبه با یک نیروی امنیتی اطلاعاتی آن را تدوین و منتشر نموده است. تجربه گر کتاب شنود بر اثر مننژیت ده روز را در کماست و در این ده روز بارها روح از تنش جدا می‌شود و در گشت و گذارهایی که با روح خود دارد روایت‌های نابی را با خود به همراه می‌آورد.

کتاب شنود pdf

کتاب شنود در فراکتاب با قالب pdf اختصاصی و چاپی در اختیار شماست.

خرید کتاب شنود

امینی خواه شنود

در مستند شنود امینی خواه تجربه‌گر کتاب که همچنان هویتش پنهان می‌ماند مطالبی را فراتر از مطالب کتاب شنود مطرح می‌کند. در این گفت‌و‌گو حجت الاسلام امینی‌خواه که تسلطش بر مباحث مرگ، برزخ و آخرت را در شرحی که بر کتاب‌ سه دقیقه در قیامت و کتاب آن سوی مرگ منتشر نموده است ثابت کرده است، میدان دار است و بحث را بسیار جذاب جهت دهی می‌کند اما با این وجود در بیشتر دقایق گفت‌وگو این نیروی امنیتی است که صحبت می‌کند.

نقدی بر مستند شنود

این گفت‌و‌گوی جذاب خیلی خوب اداره می‌شود اما با توجه به انتشار آن توسط کانال‌های اطلاع رسانی حجت‌السلام امینی‌خواه در انتهای آن سوالاتی که مخاطبان در مورد این گفت‌وگو دارند پاسخ داده می‌شود که بخش قابل توجهی از زمان آن جلسه به اثبات راست‌گویی تجربه گر صرف می‌شود در حالی که صرف این زمان به نظر اصلا لازم نیست. البته این پرسش و پاسخ‌ها برای جذابیت بیشتر در قسمت اول روایت ارائه شده اند.

این روایت توسط تیم اطلاع رسانی حجت‌الاسلام امینی‌خواه و به درخواست نیروی امنیتی روایت کننده خاطرات سانسور می‌شود و در ادامه این مطلب عنوان می‌شود که گفت‌وگویی دیگر هم وجود دارد که هنوز منتشر نشده است.

بخشی از مستند کتاب شنود استاد امینی خواه

خیلی‌ها سوال می‌کنند اون منجلابی که دیدی چی بوده؟ من به نظرم میاد همین وام‌هایی که می‌گیرم، بعضی پول‌هایی که وارد زندگی ما می‌شود، رفتارهای بین زن و شوهر، رفتارهای بین فرزند و پدر و مادر باعث اون منجلاب اند. من در آن تجربه اصل عمل را می‌دیدم، کاور و پوسته ظاهر را نگاه نمی‌کردم. مثلا یکی از دوستانم در ساعت کاری کاری رو انجام داد که وقتی رفتیم کربلا در یک موکب با هم برای خودمون و خانوادهامون از دست خود اباعبدالله غذا گرفتیم اما دوستم یک دنبه خوک رو گرفت روی آتش و بعد روغنش را روی غذایی که از امام حسین گرفته بود ریخت ... (بخشی از قسمت ششم)

دانلود رایگان کتاب صوتی شنود

دانلود رایگان کتاب شنود تجربه مرگ در فراکتاب عرضه نشده است محصول عرضه شده در این صفحه مصاحبه ای مفصل با روایتگر این کتاب است که رایگان در اختیار شماست.

دانلود رایگان کتاب شنود

دانلود رایگان کتاب شنود pdf در فراکتاب عرضه نشده است اما مستند شنود استاد امینی خواه را به صورت رایگان در نرم افزار فراکتاب می توانید دانلود و استفاده نمایید. برای خرید کتاب شنود به صورت دیجیتال یا چاپی بر روی لینک کتاب شنود کلیک کنید.

فایل کامل صوتی کتاب شنود

دانلود مستند شنود به صورت کامل و رایگان منتشر شده است و شما می‌توانید آن را نرم افزار فراکتاب بشنوید. از نرم افزار فراکتاب علاوه بر فروش و مطالعه کتاب می‌توانید برای باز کردن فایل‌های صوتی MP3 و فیلم و فایل pdf خارج از نرم افزار هم استفاده بفرمایید و از امکانات آن استفاده کنید.

مشخصات مستند شنود را در جدول ذیل ببینید.

مشخصات
راویان: راوی کتاب شنود و حجت الاسلام مصطفی امینی خواه
کتاب: شنود
تعداد جلسات: 10
زمان کل: 11 ساعت
موضوع: مصاحبه با راوی کتاب شنود

 

کتاب های مشابه روایت کتاب شنود