نظر شما چیست؟
کتاب راهبردهای رشد و توسعه فردی به موضوع برنامه توسعه های فردی می پردازد. برنامه توسعه فردی، فرایندی سازمان یافته است که هر فرد طی آن عملکرد خود را ارزیابی می کند و برای اهداف شخصی، تحصیلی و کاری خود هدف گذاری و برنامه ریزی می نماید.

هدف اصلی برنامه ریزی توسعه فردی، بهبود و افزایش ظرفیت های خویشتن به وسیله خودشناسی و مدیریت بر خود، هدف گذاری و برنامه ریزی راهبردی فردی در ابعاد مختلف زندگی و شناخت سبک های یادگیری است.

در بخشی از کتاب راهبردهای رشد و توسعه فردی می خوانیم:

کلام تنها یک نشانه نیست. کلام یک نیروست؛ اقتداری است که برای بیان و ارتباط برقرار کردن، اندیشیدن و نهایتا برای آفرینش رویدادهای زندگی در اختیار دارید. شما می توانید سخن بگویید. کدام حیوان دیگری در روی این سیاره می تواند سخن بگوید؟ کلام قدرتمندترین ابزاری است که به عنوان بشر در اختیار دارید و این ابزاری جادویی است. اما مانند شمشیری دو لبه، کلام شما می تواند زیباترین رویاها را بیافریند و یا همه چیز را در اطراف شما نابود سازد. یک لبه آن استفاده نادرست از کلام است، که دوزخی واقعی می سازد.

لبه دیگر آن بی عیب و نقص بودن کلام است، پاک بودن آن است، که فقط زیبایی، عشق و بهشت این جهانی را می آفریند. کلام، بسته به این که چگونه مورد استفاده قرار گیرد، ممکن است شما را آزاد سازد و یا شما را از آنچه اکنون هستید بیشتر زندانی کند. همه شگفتی که شما در اختیار دارید، مبتنی بر کلام است. کلام شما معجزه ناب است و استفاده غلط از آن «جادوی سیاه».
صفحات کتاب :
116
کنگره :
BF۶۳۷‭ /ر۲‏‫‬‭خ۲ ۱۳۹۵
دیویی :
158/1
کتابشناسی ملی :
4496046
شابک :
978-600-7492-75-8‬‬
سال نشر :
1395

کتاب های مشابه راهبردهای رشد و توسعه فردی